Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

9 Kompania - poradnik do gry

9 Kompania - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 - 46 kilometr (cz.1) | 9 Kompania poradnik 9 Kompania

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Misja 3 "46 kilometr"

Grę rozpoczynasz w miejscu [mapa S] - Misja 3 - 46 kilometr (cz.1) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry

Grę rozpoczynasz w miejscu [mapa S]. Kiedy oba śmigłowce (1) "wyplują" w końcu swoją zawartość, podziel dostępnych żołnierzy na dwa w miarę równe oddziały (2 i 3) [#1]. W każdym powinieneś mieć radiooperatora, oficera z lornetką, sanitariusza, strzelca wyborowego, celowniczego kaemu i celowniczego granatnika RPG-7. Wyślij oba oddziały kawałek naprzód z zamiarem skierowania jednego na północ (4), a drugiego na wschód (5).

# 1 - Misja 3 - 46 kilometr (cz.1) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 1
# 2 - Misja 3 - 46 kilometr (cz.1) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 2

Pierwszy śmigłowiec (1) spróbuje (po wyładowaniu Twoich ludzi) opuścić rejon działań, ale po chwili zostanie zestrzelony przez samobieżny zestaw plot. ZSU-23-4 Szyłka (2) mudżahedinów [mapa 1 ]. Szybko wydziel spośród swoich ludzi grupę uzbrojoną w granatniki (3) (możesz to zrobić na pauzie) i każ jej zniszczyć Szyłkę (2), klikając ją PPM (prawym przyciskiem myszki). Masz na to 5 minut, ale gdy ostrzelasz wraży pojazd z kilku granatników rakietowych jednocześnie, powinieneś się go błyskawicznie pozbyć. Staraj się, by Twoi żołnierze znajdowali się pośród jakichś skał (by mieli osłonę), bo ostrzał (4) Szyłki jest bardzo groźny. Po walce możesz wykorzystać sanitariuszy (5), by nalali po setce samogonu żołnierzom, którzy odnieśli poważniejsze obrażenia (czyt. uleczyli rannych). Następnie skieruj jeden oddział ludzi na północ, w kierunku pobliskiej osady (6) i znajdującego się jeszcze dalej mostu. Druga drużyna niech podąża wzdłuż rzeki na wschód. Twoje pierwsze poważne zadanie polega na wyparciu nieprzyjaciela z jego pozycji przy moście [mapa 1 ], zajęciu tej przeprawy i utrzymaniu jej do momentu przybycia posiłków [ mapa P z białą strzałką ]. Zadaniem dodatkowym jest zapobieżenie zniszczeniu mostu [mapa 1 ].

Skup się na razie na działaniach oddziału podążającego na północ (1), w kierunku pobliskiej osady [mapa 2 ] (2) [#3]. Postaraj się swoimi żołnierzami (1) szybko dopaść do skałek (3) przed wioską (2) i ostrzeliwać zza nich mudżahedinów okupujących chaty. Dobrze jest wezwać wsparcie (4), np. śmigłowiec szturmowy Mi-24 (5). W wiosce (2) znajdziesz samochód, przy którym część Twoich ludzi (1) będzie mogła uzupełnić amunicję. Potem skieruj się w stronę mostu (6), skacząc od jednej osłony (skałek) do drugiej.

# 3 - Misja 3 - 46 kilometr (cz.1) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 3
# 4 - Misja 3 - 46 kilometr (cz.1) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 4

W tym czasie radziecki śmigłowiec szturmowy (1) może atakować pozostałe siły wroga na tym brzegu rzeki [#4]. W szczególności stanowisko działka plot. na pobliskim wzniesieniu [mapa 3 ] (2), jakieś samochody, które prowizorycznie uzbrojono w wkmy lub działka (3), a także pozycję automatycznego granatnika na wzgórzu (4) nieopodal mostu (5). Niby trochę to nierozsądne, wzywać śmigłowiec, gdy przeciwnik dysponuje armatkami plot., ale lepiej pozwolić wrogowi zestrzelić radzieckiego ptaszka niż opłakiwać śmierć cennych żołnierzy, których życia nikt nie wróci (a kolejnego Mi-24 będziesz pewnie mógł wezwać po chwili). By uporać się z nieprzyjaciółmi, możesz też skorzystać z innego wsparcia (6), np. ostrzału haubic. Pamiętaj jednak, aby tak wyznaczyć cel dla dział, by przypadkiem nie zniszczyły przeprawy (5) i nie poharatały Twoich ludzi! Gdy przemieszczasz swoich żołnierzy w kierunku mostu, skacz od skałek do skałek, przez wzgórze (2) i wzdłuż brzegu rzeki (7). Gdy w końcu uda Ci się oczyścić z nieprzyjaciół ten brzeg rzeki, gra poinformuje o tym stosownym komunikatem.

Przenieś się teraz do oddziału (1), który kierował się na wschód, wzdłuż rzeki, do widocznego na niej brodu [mapa 4 ] [#5]. Przekraczając rzeczkę, będzie musiał stoczyć krótki bój z duszmanami, którzy zaczaili się w zasadzce na drugim brzegu (2). By wykończyć wrogów bez strat własnych, ukryj (3) swoich ludzi (1) pośród skał (4). Po walce szybko zaopiekuj się ewentualnymi rannymi, a następnie przekrocz rzekę i ruszaj w kierunku majaczącej w oddali osady (5).

# 5 - Misja 3 - 46 kilometr (cz.1) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 5
# 6 - Misja 3 - 46 kilometr (cz.1) | 9 Kompania - 9 Kompania - poradnik do gry
# 6

Zdążając w kierunku wioski (1), możesz rozwinąć swój oddział (2) w tyralierę (3) [#6]. Pamiętaj, by co ważniejsi żołnierze, jak oficer wyposażony w lornetkę, sanitariusz (4), a przede wszystkim radiooperator, podążali z tyłu szyku. Staraj się przemieszczać lewą stroną, gdzie znajdziesz więcej skał (5). Pośrodku (6) i po prawej (7) też znajdziesz jakieś skałki, które mogą posłużyć Twoim ludziom za osłonę przed kulami okupujących osadę brodatych (1). Zbliżając się do tej wioski, wezwij dostępne wsparcie (8).