Geralt poluje na ducha dziewczynki z Ringu. Serial Wiedźmin w 7 dziwnych konwencjach
Spis treści
Geralt poluje na ducha dziewczynki z Ringu
Japonia lub Stany Zjednoczone. Wielkie miasto, w którym zwyczajny wiedźmin Geralt po ciężkim dniu w pracy znajduje tajemniczą kasetę. Dzwoni do kumpla Jaskra i zaprasza na piwo lub sake, żeby obejrzeli razem to coś, cokolwiek to jest. Ziomek wpada do ciasnawej klitki Geralta, zasiadają na czymś, co przypomina kanapę, odpalają telewizor i magnetowid. Na ekranie pojawia się napis: „To Twoje Przeznaczenie”. Jaskier blednie i pauzuje. Mówi wiedźminowi, że słyszał legendę o kasecie, po obejrzeniu której ginie się tydzień później. Geralt macha ręką. Kiedy kończą oglądać, dzwoni telefon. Tajemniczy głos mówi tylko jedno: „Siedem dni”.
Geralt najpierw olewa sprawę, ale gdy Jaskra dopadają niepokojące symptomy, zaczyna się interesować. Trop wiedzie do Cintry. Okazuje się, że na taśmie ciąży klątwa związana z utopionym dzieckiem niespodzianką, obdarzoną parapsychicznymi mocami Ciri. W toku fabuły dowiadujemy się, że duch popielatowłosej dziewczyny powiązany jest z przeszłością Geralta. W końcu nie zadziera się z przeznaczeniem, a wiedźmin zaśmiał się tej sile w twarz.
Zostało jeszcze 53% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie