Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Publicystyka

Źródło fot. Rockstar Games / Techland
i
Publicystyka 23 listopada 2022, 16:45

Dying Light 2 za 99,99 zł. 22 ciekawe promocje ze Steam Autumn Sale 2022

Spis treści

Dying Light 2 za 99,99 zł

Techland

Drugie „ganianie się z zombie” dostępne jest w całkiem atrakcyjnej cenie. Do pakietu można dorzucić jeszcze pierwszy oficjalny dodatek i mamy solidną ilość zawartości do wypróbowania. Jeśli byliście zainteresowani sprawdzeniem rodzimego Dying Lighta 2: Stay Human, a do tego nie przeszkadza Wam spora powtarzalność oraz niekoniecznie zajmująca fabuła, to macie ku temu idealną okazję.

  1. Dying Light 2 na Steamie

Carrion za 28,79 zł

Devolver Digital

Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie

Patryk Manelski

Patryk Manelski

Chciał być informatykiem, potem policjantem, a skończyło się na „dziennikarzeniu” na UŚ. Tam odkrył, że można połączyć pasję do grania z pisaniem. Następnie bytował w kilku redakcjach, próbując przekonać wszystkich, że gry MMO są najlepsze na świecie. Tak trafił do działu publicystyki na GOL-u, gdzie niestrudzenie kontynuuje swoją misję – bez większych sukcesów. W przerwach od walenia z axa hoduje cyfrowe pomidory, bawiąc się w wirtualnego farmera. Nie mając własnego ogródka, zadowala się opieką nad drzewkiem bonsai. Kręci go też jazda na rowerze, zaś czytać lubi mangę i fantastykę. A co najważniejsze, pochodzi z Sosnowca, gdzie zresztą mieszka i z czego jest dumny!

więcej

TWOIM ZDANIEM

Zdarzyło Ci się kiedyś kupić grę na wyprzedaży, a potem nigdy w nią nie zagrać?

Ciągle mi się to zdarza
14,8%
Czasem tak bywa
53,5%
Kiedyś mi się zdarzyło, ale teraz się pilnuję
10,6%
Nigdy w życiu (i tej wersji się będę trzymał)
21%
Zobacz inne ankiety
Najlepsze gry, które się nie sprzedały
Najlepsze gry, które się nie sprzedały

To, że sukces artystyczny nie musi iść w parze z ekonomicznym, to żadna nowość. Czasem jednak aż trudno uwierzyć, że udane i popularne po dziś dzień tytuły były w pierwszych latach swego istnienia na rynku kompletnymi komercyjnymi klapami.