Zwiastun GTA 6 z rekordem YouTube'a; obejrzano go już ponad 100 mln razy [Aktualizacja]
Wczorajszy zwiastun Grand Theft Auto VI uderzył jak grom z jasnego nieba, co zupełnie nie przeszkodziło mu w osiągnięciu szalonej popularności i pobiciu jednego z rekordów platformy YouTube.
Aktualizacja #3
Zwiastun GTA 6 stał się oficjalnie najpopularniejszym filmem na kanale Rockstar Games!
Aktualizacja #2
Trailer GTA 6 przebił granicę 100 milionów wyświetleń. Już niebawem stanie się również najpopularniejszym filmem na kanale Rockstar Games w serwisie YouTube (w chwili pisania tej aktualizacji brakuje mu ok. 400 tys. wyświetleń, aby pobić rezultat zwiastuna GTA 5). Sukces filmu odnotowała nawet Księga Rekordów Guinnessa.
Aktualizacja #1
W ciągu pierwszych 24 godzin od debiutu zwiastun GTA 6 w serwisie YouTube – licząc wyłącznie wrzutkę na kanale Rockstar Games – obejrzano 90 mln 635 tys. razy. W tym momencie do najpopularniejszego materiału Rockstara, czyli trailera GTA 5, brakuje „szóstce” ok. 9 mln wyświetleń.
Blisko 91 mln wyświetleń w pierwszej dobie to trzeci najlepszy wynik w historii serwisu YouTube.
Oryginalna wiadomość (5 grudnia)
Przedwczesna premiera zwiastuna Grand Theft Auto VI (która była spowodowana jego wyciekiem) nie przeszkodziła nadchodzącej grze Rockstara w „wykręceniu” imponującej liczby wyświetleń na platformie YouTube.
Pierwsze oficjalne wideo przedstawiające nową część kultowej serii GTA wyświetlone zostało aż 60 milionów razy, i to zaledwie w niecałe 12 godzin.
O szalonej popularności zwiastuna bodajże najbardziej wyczekiwanej gry w historii branży niech świadczy fakt, że zamieszczone przez Rockstara krótkie wideo stało się najszybciej zdobywającym popularność klipem na platformie YouTube, który nie jest zaliczany do kategorii muzyki i teledysków (via Okami_13).
Rekord MrBeasta pobity, a to nie koniec
Co jednak najbardziej imponujące, trailer Grand Theft Auto VI potrzebował niecałych 12 godzin, aby zostawić zdecydowanie w tyle poprzedniego lidera tego zestawienia, czyli materiał MrBeasta 7 Days Stranded at Sea, który w ciągu 24 godzin odtworzony został 46 milionów razy.
W momencie pisania tej wiadomości zwiastun Grand Theft Auto VI ma już prawie 69 milionów wyświetleń, co na ten moment klasyfikuje go na 9. miejscu najpopularniejszych klipów na platformie YouTube, które zyskały szaloną popularność w ciągu 24 godzin – wliczając w to muzykę i wideoklipy.
Nadchodząca produkcja Rockstara zapewne jeszcze mocno „podreperuje” swój wynik, biorąc pod uwagę, że do „zamknięcia” i oficjalnego umieszczenia omawianego trailera w rankingu zostało niecałe 9 godzin.
Co prawda lidera omawianego zestawienia będzie ciężko przebić – wideoklip pt. Butter grupy BTS uzyskał bowiem 108 milionów odsłon w ciągu jednej doby – ale GTA 6 ma realną szansę znaleźć się na podium tego bądź co bądź elitarnego rankingu.
Grand Theft Auto VI planowo zadebiutuje w 2025 roku. Gra przeniesie nas do stanu Leonida, a konkretnie do dobrze znanego fanom serii miasta Vice City i jego okolic. Rockstar ogłosił, że tytuł (na razie) zmierza na konsole obecnej generacji, tj. PlayStation 5 oraz Xboksy Series X/S.
Warto wspomnieć, że Rockstar nie porzucił pierwotnie zaplanowanej daty premiery zwiastuna. Równo o godzinie 15:00 na oficjalnej stronie studia (nareszcie) pojawił się trailer Grand Theft Auto VI. Jest to te same wideo, które przed 15 godzinami trafiło na platformę YouTube.