autor: Szymon Liebert
Znamy oficjalną cenę i dystrybutorów StarCrafta II w Polsce
Poznaliśmy ważne informacje na temat premiery StarCrafta II i dystrybucji gier Activision Blizzard w Polsce. Paweł Rybitwa, Product Manager z ABC Data, przekazał nam, że od tego miesiąca firma stała się drugim (obok firmy LEM) dystrybutorem Activision Blizzard w kraju.
Poznaliśmy ważne informacje na temat premiery StarCrafta II i dystrybucji gier Activision Blizzard w Polsce. Paweł Rybitwa, Product Manager z ABC Data, przekazał nam, że od tego miesiąca firma stała się drugim (obok firmy LEM) dystrybutorem Activision Blizzard w kraju.
Do tej pory ABC Data kojarzyło się z głównie dystrybucją sprzętu komputerowego, chociaż firma zajmowała się też sprowadzaniem gier. Teraz wiemy, że przedsiębiorstwo będzie operowało produktami z katalogu Activision Blizzard, którym do tej pory zajmował się tylko LEM. ABC Data zamierza dostarczać gry do wszystkich zainteresowanych sklepów detalicznych w Polsce, w tym dużych sieci sprzedaży.
Szczególnie ważną premierą w nadchodzących tygodniach będzie StarCraft II: Wings of Liberty. Przedstawiciel ABC Data przekazał, że jego cena wynosi 199 złotych, a sama firma zajmie się jedynie dystrybucją gry (za marketing odpowiada Activision Blizzard).
Uzyskaliśmy też oficjalne potwierdzenie od pana Macieja Turskiego, dyrektora wydawniczego LEM-u, że i ten dystrybutor będzie zajmował się StarCraftem II w naszym kraju. Również i tu podano nam cenę detaliczną StarCraft II: Wings of Liberty wynoszącą 199 zł.
Warto dodać, że to sam Blizzard ustalił taką cenę detaliczną dla naszego kraju.
Dzięki powyższym informacjom wiemy w końcu oficjalnie kto zajmie się wydaniem w Polsce jednej z najbardziej oczekiwanych gier pecetowych ostatnich miesięcy. Przypominam, że od około roku byliśmy świadkami dziwnej sytuacji, w której nikt z rodzimych dystrybutorów nie przyznawał się do tego, że dostarczy StarCrafta II na półki rodzimych sklepów.
Oczywiście, nowy dystrybutor oznacza, że produkcje jednego z największych dostawców powinny być jeszcze bardziej dostępne.