Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 stycznia 2008, 13:22

Znamy minimalne wymagania sprzętowe gry Assassin's Creed

Koncern Ubisoft Entertainment przedstawił wczoraj minimalne wymagania sprzętowe gry Assassin’s Creed. Niestety nie ucieszą one posiadaczy słabszych „blaszaków”. Produkt studia z Montrealu będzie potrzebować do działania naprawdę mocnego PeCeta.

Koncern Ubisoft Entertainment przedstawił wczoraj minimalne wymagania sprzętowe gry Assassin’s Creed. Niestety nie ucieszą one posiadaczy słabszych „blaszaków”. Produkt studia z Montrealu będzie potrzebować do działania naprawdę mocnego PeCeta.

Zaprezentowane przez twórców gry minimalne wymagania sprzętowe są niemal takie same jak te nieoficjalne, ujawnione w ubiegłym tygodniu. Jedyną widoczną różnicą jest ilość wolnego miejsca na dysku, jaką potrzebować będzie Assassin’s Creed. Z 16 GB zrobiło się... 12 GB.

Znamy minimalne wymagania sprzętowe gry Assassin's Creed - ilustracja #1

Oto wymagania minimalne:

  • Procesor dwurdzeniowy Intel Pentium D lub AMD Athlon 64 X2 3800+ (zalecane: Intel Core 2 Duo 2.2 GHz lub AMD Athlon 64 X2 4400+)
  • 2 GB pamięci RAM (zalecane: 3 GB)
  • Karta grafiki 256 MB kompatybilna z DirectX 9 lub 10 (zalecane: 512 MB)
  • Napęd DVD-ROM (odczytujący dane zapisane na dwuwarstwowych płytach DVD)
  • 12 GB wolnego miejsca na dysku
  • System operacyjny Windows XP lub Windows Vista

A tak przedstawia się lista wspieranych kart graficznych: ATI Radeon X1300 – 1950, serie HD 2000 i 3000, Nvidia GeForce 6600 – 6800, serie 7000, 8000 i 9000.

Koncern Ubisoft Entertainment zdecydował się opóźnić PeCetową premierę gry Assassin’s Creed już we wrześniu ubiegłego roku. Głównym powodem obsuwy była chęć takiego dopracowania programu, aby można było uruchomić go na komputerach zwykłych śmiertelników. Jesteśmy zatem ciekawi, na jakim sprzęcie produkt „śmigał” kilka miesięcy temu...

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej