Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 marca 2006, 07:02

Znamy datę premiery Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth w wersji na PC

Gra Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth w wersji na konsolę Xbox jest już dostępna na rynku elektronicznej rozrywki od października ubiegłego roku. Po kilku miesiącach intensywnych prac studia Headfirst Productions nad Pecetową edycją programu, firma Bethesda Softworks ogłosiła wreszcie oficjalną datę jego premiery.

Gra Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth w wersji na konsolę Xbox jest już dostępna na rynku elektronicznej rozrywki od października ubiegłego roku. Po kilku miesiącach intensywnych prac studia Headfirst Productions nad Pecetową edycją programu, firma Bethesda Softworks ogłosiła wreszcie oficjalną datę jego premiery.

Znamy datę premiery Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth w wersji na PC - ilustracja #1

Konwersja gry przeznaczona na „blaszaki” dostępna będzie w Europie już od 24 marca bieżącego roku (dystrybucją zajmie się UbiSoft). Trzy dni później Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth oficjalnie zadebiutuje w Stanach Zjednoczonych. O premierze w Polsce nic nam na razie nie wiadomo.

Znamy datę premiery Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth w wersji na PC - ilustracja #2

Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth to gra akcji utrzymana w konwencji horroru, której fabuła nawiązuja do opowiadań jednego z najpopularniejszych pisarzy gatunku – Howarda Phillipsa Lovecrafta. Akcja programu rzuca głównego bohatera do wioski rybackiej o nazwie Innsmouth, gdzie musi on rozwiązać zagadkę zaginięcia pewnej osoby. Jack Walters (tak nazywa się postać prowadzona w Dark Corners of the Earth) nie podejrzewa, że miejscowość zamieszkana jest przez wyznawców okrutnego bóstwa Dagona i generalnie nie należy do najbezpieczniejszych miejsc na Ziemi.

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth, skorzystaj z materiałów zgromadzonych na łamach naszego serwisu:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej