Znakomita postapokaliptyczna gra survivalowa ułatwia graczom przetrwanie w walce z zombie. Project Zomboid: Build 42 stał się nieco bardziej „stabilny”
Studio The Indie Stone wypuściło dwa mniejsze hotfixy dla Project Zomboid: Build 42. Gracze będą mieli większe szanse na przetrwanie.
Po niedawnej premierze Buildu 42 twórcy Project Zomboid opublikowali również dwa mniejsze hotfixy ulepszające niektóre elementy gry. Pierwszy z nich naprawił sporo błędów, z kolei w drugim skupiono się choćby na poprawie balansu walki, aby zwiększyć szansę graczy na przetrwanie.
Project Zomboid: Build 42 – hotfixy 42.0.1 oraz 42.0.2
Pełny spis zmian wprowadzonych w łatkach 42.0.1 oraz 42.0.2 znajdziecie w wiadomościach od twórców na Steamie. Poniżej przytoczyłem natomiast kilka najciekawszych z nich.
- Naprawiono „czarny ekran” występujący podczas uruchamiania gry.
- Wyeliminowano usterkę powodującą zamykanie się aplikacji podczas strzelania.
- Udało się rozwiązać problem dotyczący brakującej podłogi w celi 16.24, przez który gracze „wiecznie” spadali.
- Zmieniono nazwy cech: np. „Nerwowy” na „Tchórzliwy”, „Lęk przed otwartą przestrzenią” na „Agorafobię” lub „Lęk przed zamkniętą przestrzenią” na „Klaustrofobię”.
- Znacząco zmniejszono częstotliwość zacinania się broni.
- Dostosowano zasięg zadawania obrażeń przeciwnikom na 3,5 „kafelka”.
- Domyślny mnożnik zacięcia wynosi teraz 0.
- Strzelba w samouczku nie powinna się już zacinać.
Mimo że Project Zomboid zadebiutował w 2013 roku, nadal znajduje się w early accessie. Aktualnie gra objęta jest promocją na Steamie i możecie ją kupić za 61,63 zł (zwykle cena wynosi 91,99 zł). Warto również zaznaczyć, że na platformie firmy Valve tytuł zgromadził blisko 340 tysięcy recenzji, z których aż 94% jest pozytywnych.