autor: Kamil Zwijacz
Zaktualizowano cele zbiórki na Battalion 1944 - jest szansa na kampanię solową
Twórcy wojennej strzelanki Battalion 1944 zaktualizowali cele zbiórki pieniędzy. Jeżeli uda się pozyskać 1,2 miliona funtów, to produkcja doczeka się trybu singleplayer. Niestety szanse na to są niewielkie, gdyż do końca akcji zostało tylko kilka dni, a na koncie deweloperów znajduje się obecnie nieco ponad 260 tysięcy funtów.
Pod koniec stycznia studio Bulkhead Interactive zapowiedziało wojenną strzelankę Battalion 1944, na którą zaczęto też zbierać pieniądze w serwisie Kickstarter. Minimalną kwotę w wysokości 100 tysięcy funtów uzbierano na początku lutego, a na kilka dni przed zakończeniem zbiórki ujawniono dodatkowe cele akcji. Chyba najciekawszym z nich - ale niestety mało realnym - jest tryb dla jednego gracza. Deweloperzy opracują kampanię solową, gdy uda się pozyskać od graczy 1,2 miliona funtów. Obecnie na koncie mają nieco ponad 260 tysięcy, a do końca zbiórki zostało tylko sześć dni, więc o ile nie zdarzy się jakiś cud, raczej nie uda się zgromadzić aż tak dużej kwoty. Bardzo realna jest za to mapa treningowa Currahee Mountain, którą znajdziemy w pełnej wersji Battalion 1944, jeżeli uda się zebrać 275 tysięcy funtów.
Przy 300 tysiącach pojawi się kolejna mapa, tym razem inspirowana D-Day, czyli lądowaniem w Normandii. Dzięki 325 tysiącom funtów doczekamy się sił brytyjskich, 350 tysięcy zagwarantuje więcej kosmetycznych elementów do odblokowania, 400 tysięcy zaowocuje armią radziecką, 500 tysięcy trybem offline Behind Enemy Lines (swego rodzaju Horda), a 600 tysięcy pozwoli twórcom na stworzenie map znajdujących się w Azji Południowo-Wschodniej, Chinach i nie tylko. Za kilka dni zobaczymy, na co udało się zebrać pieniądze.
- Wojenna strzelanka przeznaczona do multiplayera
- Ukaże się w 2017 roku na konsolach Xbox One, PlayStation 4 i komputerach osobistych
- Na kilka dni przed zakończeniem zbiórki pieniędzy na Kickstarterze ujawniono dodatkowe cele, w tym tryb dla jednego gracza
Battalion 1944 to wojenna strzelanka FPP tworzona przez studio Bulkhead Interactive. Produkcja ma się ukazać na konsolach Xbox One, PlayStation 4 i komputerach osobistych w 2017 roku, ale wcześniej, na ostatniej z wymienionych platform sprzętowych, zorganizowane zostaną testy alfa, beta, a w późniejszym czasie projekt trafi do Steam Early Access.
Produkcja przeznaczona będzie do zabawy w multiplayerze (no chyba, że uda się uzyskać 1,2 miliona funtów) i stawiać ma przede wszystkim na umiejętności graczy. W związku z tym zabraknie specjalnych mocy postaci odblokowywanych z biegiem czasu, a zamiast tego za postępy nagradzani będziemy kosmetycznymi elementami, pozwalającymi m.in. na zmianę wyglądu wojaka.