Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 grudnia 2018, 09:11

autor: Adrian Werner

World War 3 - patch 0.3 dodał nowe mapy i poprawił optymalizację

Studio The Farm 51 wypuściło aktualizację 0.3 do sieciowej strzelanki World War 3. Wprowadza ona m.in. nowe mapy, tryb Team Deathmatch, polską wersję językową oraz duże ulepszenia wydajności silnika.

Do gry dołączył czołg M1A1 Abrams. - World War 3 - patch 0.3 dodał nowe mapy i ulepszenia silnika  - wiadomość - 2018-12-22
Do gry dołączył czołg M1A1 Abrams.
WORLD WAR 3 W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: The Farm 51
  2. Wydawca: The Farm 51
  3. Gatunek: gra akcji
  4. Platforma: PC
  5. Data premiery w Early Access: 19 października 2018 r.

Polskie studio The Farm 51 wypuściło kolejną dużą aktualizację do sieciowej strzelanki World War 3, dostępnej obecnie w ramach wczesnego dostępu. Patch opatrzony został numerem 0.3 i wzbogaca grę o pokaźny zestaw nowych elementów.

Dzięki aktualizacji listę map zasilił Berlin, na którym możemy bawić się w trybie Team Deathmatch, oraz prototypowa wersja Smoleńska. Do tego dochodzi karabin Scar-H oraz czołg Abrams. Dodano także mundur Korpusu Ekspedycyjnego Stanów Zjednoczonych, pięć nowych kamuflaży oraz tyle samo skórek dla pojazdów i broni.

Patch 0.3 wreszcie dodał także polską wersję językową. Łatka przynosi również wiele potrzebnych ulepszeń technicznych. Dzięki niej silnik zużywa mniej pamięci RAM, a czasy wczytywania danych są krótsze. Poprawiono też ogólnie wydajność gry i wprowadzono nowy system respawnowania. Do tego dochodzą zmiany w interfejsie oraz balansie rozgrywki. Po wydaniu aktualizacji pojawiła się garść nowych problemów, ale zostały one szybko usunięte za pomocą małego patcha 0.31.

Wydanie łatki 0.3 korzystnie wpłynęło na popularność World War 3. Wg serwisu Steam Charts w ostatnich dniach gra maksymalnie posiadała trochę ponad 300 osób bawiących się jednocześnie. Wczoraj wieczorem liczba ta podskoczyła do 781.

Przypomnijmy, że World War 3 zadebiutowało we wczesnym dostępie 19 października tego roku. Gra osiągnęła imponujące wyniki sprzedaży, ale szybko zaczęła tracić graczy, głównie za sprawą niskiego poziomu dopracowania technicznego. Dzisiaj jest już pod tym względem lepiej, a twórcy planują tej zimy wypuścić jeszcze dwa duże patche z nową zawartością.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej