World of WarCraft ma już 2 miliony użytkowników
Gdy rano zaprezentowaliśmy Wam informację o wywiadzie, jaki serwis GameIndustry przeprowadził z Paulem Samsem z Blizzard Entertainment, nie sądziliśmy, że wiadomość o liczbie użytkowników World of WarCraft jest już nieaktualna. Wspomniany wyżej koncern pochwalił się popołudniu, że ich produkt pokonał kolejną barierę ilości graczy.
Gdy rano zaprezentowaliśmy Wam informację o wywiadzie, jaki serwis GameIndustry przeprowadził z Paulem Samsem z Blizzard Entertainment, nie sądziliśmy, że wiadomość o liczbie użytkowników World of WarCraft jest już nieaktualna. Wspomniany wyżej koncern pochwalił się popołudniu, że ich produkt pokonał kolejną barierę ilości graczy.
Dzięki dwóm milionom użytkowników, World of WarCraft jest w chwili obecnej najpopularniejszym produktem z gatunku MMORPG, zarówno w Ameryce Północnej jak i Europie. Być może już wkrótce do listy dołączy trzeci kontynent – Azja. Od siódmego czerwca World of WarCraft jest sprzedawany w Chinach i wszystko wskazuje na to, że również tam gra odniesie gigantyczny sukces komercyjny. W trakcie otwartych beta-testów w Kraju Środka, w rozgrywce wzięło udział ponad 500 tysięcy osób.
Ekspansja World of WarCraft przybiera na sile. Pod koniec roku, program trafi na rynek również w Tajwanie, Hong-Kongu i Makao. Więcej informacji na temat gry znajdziesz w naszej Encyklopedii.