autor: Szymon Liebert
Wieści ze świata (Halo: Reach, The Legend of Zelda, Dead to Rights) 01/02/10
„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dzisiaj mówimy o tym jakie gry na pewno nie pojawią się w xboksowym wirtualnym salonie gier, dementujemy plany odnośnie wykorzystania Natala w Halo: Reach i spekulujemy na temat dat premier kilku dużych gier na Wii.
„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dzisiaj mówimy o tym jakie gry na pewno nie pojawią się w xboksowym wirtualnym salonie gier, dementujemy plany odnośnie wykorzystania Natala w Halo: Reach i spekulujemy na temat dat premier kilku dużych gier na Wii.
Xbox Game Room
Wygląda na to, że w wirtualnym salonie gier, czyli Game Room na Xboksa 360, nie pogramy w żadne gry zawierające przemoc. Zgodnie z komentarzem przedstawiciela Microsoftu, usługa będzie prezentowała tylko produkcje przeznaczone dla wszystkich, czyli spełniające odpowiednie normy ratingowe.
Halo: Reach i Natal
Studio Bungie ucięło plotki dotyczące możliwego wykorzystania technologii Natal w grze Halo: Reach. Tego typu sugestie pojawiły się w ubiegłym roku wraz z pierwszymi zdjęciami z gry, ale były zupełnie nieprawdziwe. Bungie zamierza polegać na standardowym i sprawdzonym padzie z Xboksa 360. Natal to system przenoszenia i rozpoznawania ruchów oraz gestów na ekran, który powinien pojawić się na rynku w przyszłym roku.
The Legend of Zelda Wii
Magazyn internetowy Ninty News twierdzi, że najnowsza odsłona serii The Legend of Zelda w wersji na konsolę Wii zostanie wydana jeszcze w tym roku. Podobno przed najbliższym Sylwestrem użytkownicy konsoli Nintendo mieliby także otrzymać Super Mario Galaxy 2, Metroid: Other M oraz Epic Mickey, czyli kilka naprawdę mocnych produkcji. Oczywiście nie wiemy, czy rzeczywiście tak się stanie, bo wypowiedzi szefów koncernu są rozbieżne.
Dead to Rights: Retribution
Firma Namco Bandai wyda grę Dead to Rights: Retribution 16 kwietnia tego roku na konsole PlayStation 3 i Xbox 360. Produkcja jest kolejną odsłoną serii opowiadającej o policjancie i jego wiernym psie, którzy wspólnie muszą stoczyć walkę z przestępcami. Amerykańscy gracze będą mogli skorzystać z przedpremierowych ofert gwarantujących dostęp do kilku dodatków, jak chociażby specjalnego trybu wizualnego „noir” i kamuflażu dla czworonoga.
Final Fantasy XIII
Dlaczego produkcja Final Fantasy XIII trwała tak koszmarnie długo? Część odpowiedzi na to pytanie opublikował duński magazyn Official PlayStation Magazine, w którym ujawniono informację, że gra początkowo była tworzona z myślą o PlayStation 2. Twórcy poświęcili mniej więcej półtora roku na tworzenie tej wersji, by później podjąć decyzję o zmianie platformy na debiutującą PlayStation 3.
Nowe gry Adventure Company
Adventure Company, firma zajmująca się oczywiście przygodówkami, zapowiedziała dwie nowe gry reprezentujące ten gatunek. Propozycje przedsiębiorstwa to Nancy’s Adventures: The White Wolf oaz The Hardy Boys: Treasure On The Tracks, w których ponownie wcielimy się w charyzmatyczne postacie znane z amerykańskich książek, czy programów telewizyjnych. Pierwsza gra zostanie wydana na Wii, a druga na przenośną konsolę DS.
Galeria obrazków
Dragon Age: Początek - Powrót do Ostagaru
Dragon Age: Początek - Przebudzenie
Galeria filmów
Red Dead Redemption - broń - wersja PL
Stargate Resistance - trailer #1
After Burner Climax - trailer #1
Dante's Inferno - Gameplay Montage
Lead and Gold: Gangs of the Wild West - trailer #2
Warriors: Legends of Troy - trailer #1
SKATE 3 - Z dziennika dewelopera #1