Wieści ze świata (Halo 5: Forge, Deus Ex: Mankind Divided, Titanfall 2) 25/8/2016
Dziś piszemy o dacie premiery edytora Forge do Halo 5 w wersji na Windows 10, pierwszym patchu do Deus Ex: Mankind Divided (tylko na PC) i o zmianach w rozgrywce w Titanfall 2, jakie zostaną wprowadzone po niedawnych testach technicznych. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Halo 5 – edytor Forge trafi na PC za dwa tygodnie
Studio 343 Industries poinformowało, że zapowiedziany w maju edytor map Forge do gry Halo 5: Guardians w wersji na komputery osobiste (Windows 10) zostanie wypuszczony 8 września. Będzie to darmowa aplikacja, dostępna do pobrania z Windows Store. Przypomnijmy, że pecetowcy będą mogli uruchomić ją nawet w rozdzielczości 4K i tworzyć za jej pośrednictwem własne areny do trybu multiplayer, a następnie eksportować je na Xboksa One i/lub toczyć na nich pojedynki w maksymalnie 16 osób… o ile znajdą tylu znajomych do wspólnej zabawy, bo deweloper nie przewiduje zaopatrzenia Halo 5: Forge na PC w żadną formę matchmakingu.
Deus Ex: Mankind Divivded z pierwszym patchem na PC
Studio Nixxes wypuściło pierwszą łatkę do gry Deus Ex: Rozłam Ludzkości (ang. Mankind Divided) w wersji na komputery osobiste, by rozwiązać jej najbardziej palące problemy techniczne. Patch, oznaczony jako 1.0 build 524.7 i ważący ok. 78 MB, przede wszystkim powinien zapobiec wysypywaniu („crashowaniu”) się gry po odtworzeniu filmików wprowadzających i po cut-scenie w Pradze, wyświetlanej po przejściu prologu w Dubaju. Pełną (niedługą) listę zmian możecie zobaczyć tutaj. Jednocześnie deweloper zwrócił się do graczy narzekających na słabą wydajność, zwracając uwagę, że mała liczba klatek na sekundę płynności animacji może być spowodowana przez MSAA, które to jest bardzo wymagającą opcją.
Titanfall 2 – zmiany po testach technicznych
Studio Respawn Entertainment podzieliło się wnioskami po pierwszej fazie testów technicznych gry Titanfall 2, przeprowadzonych w miniony weekend. Na podstawie uwag nadesłanych przez graczy deweloper obiecał m.in. zwiększyć mobilność żołnierzy (np. przyspieszając bieg po ścianie), nieco ułatwić uzyskiwanie dostępu do Tytanów, przyspieszyć ładowanie możliwości wykonania uskoku (ang. dash) za sterami mecha i utrudnić dostrzeganie wrogich postaci na dalekich dystansach. Więcej szczegółów znajdziecie tutaj. Większość tych zmian powinna dać się zaobserwować już podczas następnej fazy testów – niestety, nie wiemy jeszcze, kiedy one nastąpią. Na koniec przypominamy, że gra Titanfall 2 zmierza na PC, PS4 i XOne, a jej premiera ma nastąpić 28 października bieżącego roku.
Galeria obrazków
Polecamy też Waszej uwadze najnowsze obrazki w naszej galerii…
- Dark Souls III: Ashes of Ariandel
- Overfall
- Quar: Battle for Gate 18
- Automation - The Car Company Tycoon Game
- Jeeboman
Galeria filmów
…jak również najnowsze filmy z gier:
- Obduction – zwiastun na premierę
- Mr. Robot:1.51exfiltrati0n – zwiastun na premierę
- Dark Souls III DLC – Ashes of Ariandel (PL)
- Worms W.M.D – zwiastun na premierę
- Total War: Warhammer – DLC The Grim & The Grave
- Endless Space 2 – The Lumeris: Prologue
- Outward – zwiastun #1
- Four Sided Fantasy – zwiastun na premierę
- Statik – zwiastun #1
- Metrico+ – zwiastun na premierę