Wiedźmin zademonstruje roślinność taką jak The Elder Scrolls IV: Oblivion
Firma Interactive Data Visualisation poinformowała wczoraj, że osiem programów wykorzysta opracowaną przez nią technologię o nazwie SpeedTreeRT. Wśród wymienionych gier znalazły się dwie produkcje polskie – Wiedźmin firmy CD Projekt oraz niezapowiedziany wciąż projekt twórców Painkillera – studia People Can Fly.
Firma Interactive Data Visualisation poinformowała wczoraj, że osiem programów wykorzysta opracowaną przez nią technologię o nazwie SpeedTreeRT. Wśród wymienionych gier znalazły się dwie produkcje polskie – Wiedźmin firmy CD Projekt oraz niezapowiedziany wciąż projekt twórców Painkillera – studia People Can Fly.
SpeedTreeRT umożliwia dołączenie do gry realistycznie prezentującej się roślinności. Z technologii skorzystało już wiele producentów oprogramowania rozrywkowego, w tym firma Bethesda Softworks LLC, która ładnie wyglądające drzewka zaimplementowała w The Elder Scrolls IV: Oblivion. Interactive Data Visualisation nieustannie dopieszcza swój twór i podsuwa programistom jego uaktualnione wersje. Najnowsza edycja SpeedTreeRT oznaczona jest liczbą 4.0 i zawiera kilka udogodnień, pozwalających na jeszcze bardziej realistyczne operacje związane z umieszczeniem drzew w trójwymiarowych silnikach graficznych.
A oto lista wszystkich producentów i gier, jakie znalazły się w dużej rodzinie SpeedTreeRT:
- Auran – Fury;
- CD Projekt – Wiedźmin;
- Flying Lab Software – Pirates of the Burning Sea;
- Frontier Developments – The Outsider oraz drugi, nieznany tytuł;
- KOEI – Fatal Inertia;
- Midway - Rise & Fall: Civilizations at War (gra jest już dostępna na rynku);
- People Can Fly – tytuł nieznany;
- Sibilant Interactive – P.H.A.S.E. of Resurgence.