Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 listopada 2022, 15:54

Wiedźmin 3 pełen detali i z lepszymi widokami dzięki pracy fanów

Pomimo nadchodzącej next-genowej aktualizacji Wiedźmina 3, moderzy w dalszym ciągu pozostają aktywni, poprawiając produkcję CD Projekt RED.

Źródło fot. CDPR
i

Zeszłotygodniowa prezentacja odświeżonej wersji Wiedźmina 3 wywołała wiele komentarzy, a także rozpaliła oczekiwania fanów na prawdziwie „next-genowe” doświadczenie.

Jednak gracze spragnieni usprawnień w siedmioletnim już Dzikim Gonie nie powinni zapominać o scenie moderskiej, która nie przestaje działać, nawet konkurując z oficjalną aktualizacją.

Niedawno do sieci trafiły dwie modyfikacje znacznie poprawiające oprawę wizualną pod kątem poziomu szczegółowości (ang. LoD – Level of Detail).

Wiedźmin gładki i pełen detali

Projekty UBER LOD poprawiają grafikę w kilku aspektach: uszczegółowienie obiektów (zabudowa i architektura) oraz stworzeń (ludzi, zwierząt, potworów).

Modyfikacje oferują także zwiększenie tzw. odległości rysowania obiektów, dzięki czemu będzie można zobaczyć więcej detali w oddali.

Wiedźmin 3 pełen detali i z lepszymi widokami dzięki pracy fanów - ilustracja #2

Porównanie przed i poŹródło: Mods – modyfikacje UBER LOD

Jak możemy przeczytać na stronie Nexus Mods, modyfikacje powstawały przez niemal trzy lata.

Ten mod ma na celu odnowienie większości aspektów architektonicznych poziomu szczegółowości w Wiedźminie 3 poprzez zwiększenie jakości i odległości renderowania obiektów. Wprowadza również poprawki i usprawnienia tam, gdzie to możliwe – pisze autor modyfikacji, ScoutBr0.

Jeśli chcecie sprawdzić owe mody na własnej skórze, to znajdziecie je pod tymi linkami. Na koniec przypominamy, że next-genowa łatka Wiedźmina 3 ukaże się 14 grudnia.

Michał Ciężadlik

Michał Ciężadlik

Do GRYOnline.pl dołączył w grudniu 2020 roku i od tamtej pory jest lojalny Newsroomowi, chociaż współpracował również z Friendly Fire, gdzie zajmował się TikTokiem. Półprofesjonalny muzyk, którego zainteresowanie rozpoczęło się już w dzieciństwie. Studiuje dziennikarstwo i swoje pierwsze kroki stawiał w radiu, lecz nie zagrzał tam długo miejsca. W grach obecnie preferuje multiplayer; w CS:GO spędził łącznie ponad 1100 godzin, w League of Legends prawdopodobnie drugie tyle, chociaż dobrą grą singlową również nie pogardzi.

więcej