Fan zmienił walkę w Wiedźminie 3 nie do poznania, Geralt dostał supermoce
Advanced Combat System to fanowski mod do Wiedźmina 3, który wynosi dotychczasowe potyczki Geralta na zupełnie nowy poziom.
Już wkrótce będziemy mogli na nowo odkryć wielokrotnie nagradzaną produkcję studia CD Projekt RED w zupełnie nowej odsłonie. Wiedźmin 3 – bo o nim mowa – wreszcie otrzyma tzw. next-genową aktualizację. Nie oznacza to jednak, że moderzy spoczęli na laurach i nie rozwijają wersji gry z 2015 roku.
Dzięki twórcy o pseudonimie Apocryphus i jego projektowi Advanced Combat System możemy przenieść potyczki w „trójce” na zupełnie nowy, wyższy poziom. Mod „pożycza” od NPC-ów ich unikalne ruchy – w tym: ataki specjalne, kontry, uniki, parowania, animacje trafienia i śmierci, a nawet sposób trzymania broni podczas swobodnego stania w miejscu – i wszystko to oddaje do dyspozycji gracza. Ponadto Geralt otrzymuje uzbrojenie, którego wcześniejszymi użytkownikami byli jedynie jego przeciwnicy, jak chociażby halabardy.
Mało tego, ACS poprawia także SI niektórych przeciwników. Dzięki tym zmianom będziemy mogli polować skuteczniej niż wcześniej, a same pojedynki powinny stać się bardziej pasjonujące. Poniższy materiał daje pogląd na działanie modyfikacji.
Warto również dodać, że niezaprzeczalną zaletą Advanced Combat System jest to, o co fani Wiedźmina prosili od dawna: możliwość anulowania momentami zbyt długich animacji w trakcie walk.
Wedle informacji zamieszczonych na stronie Nexus Mods, aby mieć możliwość korzystania z nowych umiejętności, gracz będzie musiał odblokować zdolność bojową Wir i mieć ją aktywną. Instrukcję instalacji moda znajdziecie pod powyższym linkiem.