Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 czerwca 2013, 08:22

Wiedźmin 2 – mod zmieniający walkę wkrótce doczeka się aktualizacji

Andrzej Kwiatkowski, twórca wypuszczonego niedawno moda, który całkowicie zmienia mechanikę walki, system rozwoju postaci i inne elementy w grze Wiedźmin 2, poinformował, że jeszcze w ciągu tego tygodnia wypuści aktualizację do owej modyfikacji. Naprawi ona liczne bugi wykryte w jej podstawowej wersji, ponadto będzie miała na celu jeszcze lepsze wyważenie gry.

W ubiegłym tygodniu informowaliśmy, że Andrzej Kwiatkowski, jeden z pracowników studia CD Projekt RED, przygotował moda do gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, który m.in. przerabia system walki, balansuje mechanizmy rozgrywki i dodaje nowe animacje. Dziś modder obwieścił, że jeszcze w ciągu bieżącego tygodnia wypuści aktualizację niniejszej modyfikacji - naprawi ona bugi, uskuteczni blokowanie ataków, a także jeszcze bardziej przyczyni się do idealnego wyważenia gry.

  1. Oficjalna strona edytora REDKit
Wydawać by się mogło, że po wypuszczeniu moda jego twórca wróci z całą mocą do prac nad Wiedźminem 3, ale na szczęście najwyraźniej nie ma zamiaru porzucać swego dzieła.
Wydawać by się mogło, że po wypuszczeniu moda jego twórca wróci z całą mocą do prac nad Wiedźminem 3, ale na szczęście najwyraźniej nie ma zamiaru porzucać swego dzieła.

Poniżej znajdziecie wybrane poprawki szykowane przez autora:

  1. Geralt może blokować ciosy zadawane od tyłu, kiedy stoi nieruchomo (z powodu braku odpowiednich animacji wciąż nie będzie takiej możliwości, gdy wiedźmin się porusza).
  2. Naprawa błędu, w wyniku którego Znak Axii nie oddziaływał na przeciwników.
  3. Naprawa błędu, który sprawiał, że Geralt zamierał przy próbie przy próbie rzucania ulepszonej wersji Znaku Axii.
  4. Zaklęcia rzucane przez magów nie zadają już obrażeń swoim sojusznikom (odnosi się tak do Triss, jak i wrogich magów).
  5. Zwiększenie szansy na sparowanie ataku przez Geralta. Pierwszy atak w dłuższej serii zawsze będzie przez niego zablokowany, chyba że wykona jednocześnie jakąś akcję ofensywną.
  6. Zmniejszenie szansy zablokowania zaklęcia przez wiedźmińskich bossów.
  7. Naprawa błędu, który sprawiał, że podczas tworzenia przedmiotów system nie wykrywał odpowiednich składników, chociaż gracz miał je w ekwipunku.
  8. Wydłużenie czasu działania większości mikstur.
  9. Zmodyfikowanie działania ulepszeń niektórych Znaków.
  10. Zwiększenie liczby rud meteorów i rzadkich składników dostępnych w sklepach.
  11. Dodanie przeciwnikom umiejętności blokowania ataków zadawanych w plecy, aby odwieść graczy od nagminnie stosowanej taktyki koziołkowania za plecy wroga i atakowania go od tyłu, która niszczyła realizm walk.
  12. Dodanie większej ilości informacji w opisach umiejętności.

Na koniec warto wspomnieć, że dzień po wypuszczeniu podstawowej wersji mod doczekał się spolszczenia.

  1. Pełna lista zmian w aktualizacji w serwisie DSOGaming

Krzysztof Mysiak

Krzysztof Mysiak

Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.

więcej