Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 maja 2006, 09:02

Więcej dodatków dla wybranych klas w The Elder Scrolls IV: Oblivion

Kolejne, płatne dodatki do gry The Elder Scrolls IV: Oblivion będą przygotowane z myślą o konkretnych klasach postaci – zapewnia Todd Howard z firmy Bethesda Softworks LLC, który przy pracach nad czwartą odsłoną popularnego cyklu, pełnił rolę producenta wykonawczego.

Kolejne, płatne dodatki do gry The Elder Scrolls IV: Oblivion będą przygotowane z myślą o konkretnych klasach postaci – zapewnia Todd Howard z firmy Bethesda Softworks LLC, który przy pracach nad czwartą odsłoną popularnego cyklu, pełnił rolę producenta wykonawczego.

Więcej dodatków dla wybranych klas w The Elder Scrolls IV: Oblivion - ilustracja #1
The Thieves Den to dodatek wymarzony dla złodziei.

Do tej pory twórcy programu przygotowali cztery płatne rozszerzenia do The Elder Scrolls IV: Oblivion. Dwa ostatnie, które zdaniem niżej podpisanego są zdecydowanie najlepsze, koncentrowały się na konkretnych klasach – czarodziejach i złodziejach. W pierwszym z nich, The Wizard’s Tower, gracze otrzymali pomoc dla magików w postaci dodatkowych ołtarzy, w drugim natomiast – The Thieves Den – użytkownicy podnieśli swoje umiejętności związane z bezszelestnym poruszaniem się oraz spotkali kolejnego pasera, skupującego kradzione przedmioty.

Więcej dodatków dla wybranych klas w The Elder Scrolls IV: Oblivion - ilustracja #2
The Wizard’s Tower – największy użytek zrobią z wieży bohaterowie parający się magią i alchemią.

Todd Howard zdradził ostatnio, że dwa kolejne rozszerzenia również będą zorientowane na wybrane klasy. Najprawdopodobniej swoje bazy wypadowe otrzymają wojownicy oraz zabójcy. Bethesda Softworks LLC chce w ten sposób przypodobać się tym użytkownikom, którym poprzednie dwa dodatki nie pomagały specjalnie w rozgrywce.

Przypomnijmy, że twórcy gry zamierzają publikować kolejne, płatne rozszerzenia w kilkutygodniowych odstępach. Szczegóły dotyczące najnowszego dodatku poznamy już niebawem. Na razie zapraszamy Was do lektury tekstu, w którym podsumowaliśmy i oceniliśmy wszystkie dotychczas wydane plug-iny.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej