Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 listopada 2020, 10:12

autor: Adrian Werner

Vampire The Masquerade Battle Royale już oficjalnie i z teaserem

Studio Sharkmob potwierdziło niedawny przeciek i poinformowało, że pracuje nad strzelanką battle royale osadzoną w uniwersum gry fabularnej Wampir: Maskarada. Wypuszczono też pierwszy teaser projektu.

Wczoraj pisaliśmy o wycieku informacji odnośnie gry battle royale osadzonej w uniwersum Vampire: The Masquerade. Odpowiedzialne za tę produkcję studio Sharkmob uznało, że nie ma sensu udawać, iż nic się nie stało, i oficjalnie potwierdziło istnienie tego projektu.

Na razie nie zdradzono tytułu gry. Nie ujawniono też modelu biznesowego ani platform sprzętowych. Wypuszczono za to pierwszy teaser. Wynika z niego, że produkcja ukaże się w przyszłym roku.

Akcja gry osadzona będzie we współczesności w czeskiej Pradze. Z opisu projektu wynika, że poza tradycyjnym battle royale dostępny będzie również wariant drużynowy. Gracze zmierzą się nie tylko z innymi wampirami, ale również z tajemniczą istotą, której celem jest eksterminacja wszystkich krwiopijców.

Z przecieku wiemy, że będzie to trzeciosobowa strzelanka, a do wyboru będą trzy wampirze klany (Brujah, Toreador lub Nosferatu), z których każdy posiadać ma odmienne klasy dysponujące unikalnymi zdolnościami.

Przypomnijmy, że Sharkmob to studio założone przez byłych pracowników Massive Entertainment. Deweloperzy wcześniej pracowali m.in. nad Tom Clancy's The Division, więc mają doświadczenie w tworzeniu sieciowych strzelanek.

Poza grą battle royale z uniwersum Wampira: Maskarady zespół tworzy również dwa inne projekty. Oba powstają na bazie silnika Unreal Engine. Jednym z nich zajmuje się oddział Sharkmob zlokalizowany w szwedzkim Malmo, a drugim – zespół zlokalizowany w Londynie.

  1. Oficjalna strona firmy Sharkmob
  2. Oficjalna strona World of Darkness

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej