Vampire: Bloodlines 2 zapowiedziane oficjalnie na nowo - zwiastun i termin premiery
Paradox na nowo ujawnił Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2. Sporym zaskoczeniem okazało się to, kto tworzy tę grę.
Firma Paradox Interactive wreszcie ujawniła nowe wcielenie gry Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2. To nasze pierwsze spojrzenie na ten projekt od czasu, gdy ponad dwa lata temu wydawca odebrał go studiu Hardsuit Labs.
- Gra zmierza na pecety oraz Xboksa Series X, Xboksa Series S i PlayStation 5.
- Oznacza to, że porzucono poprzednią generację konsol (przedtem Bloodlines 2 miało ukazać się także na Xboksa One i PlayStation 4).
- Wydanie PC sprzedawane będzie w serwisach Steam, Epic Games Store oraz GOG.com.
- Premiera zaplanowana została na jesień przyszłego roku.
- Do końca 2023 r. autorzy mają ujawnić wszystkie grywalne wampirze klany.
Wypuszczono również pierwszy zwiastun, zawiera on zarówno fragmenty scenek przerywnikowych, jak i trochę gameplayu. Z kolei w styczniu przyszłego roku udostępniony zostanie obszerny zapis rozgrywki.
Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 tworzą autorzy Dear Esther
Paradox ogłosił również wreszcie nowy zespół pracujący nad grą. Do tej pory wydawca unikał ujawniania szczegółów na temat tej ekipy.
Teraz dowiedzieliśmy się, że Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 powstaje w zlokalizowanym w brytyjskim mieście Brighton studiu The Chinese Room, znanym z takich gier jak Dear Esther, Amnesia: A Machine for Pigs, Everybody's Gone to the Rapture czy Little Orpheus. Jest to spore zaskoczenie, ale również pozytywna niespodzianka, gdyż ten zespół pokazał, że zna się na tworzeniu wyśmienitych fabuł.
Przypomnijmy, że pierwsze wcielenie Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 zapowiedziano w marcu 2019 roku. Premiera planowana była początkowo na 2020 rok, ale projekt zaliczył serię opóźnień. Szybko stało się jasne, że produkcja ma duże problemy. Z zespołu zwolnieni zostali główny scenarzysta Brian Mitsoda (jedna z najważniejszych osób odpowiedzialnych za pierwsze Bloodlines) oraz reżyser kreatywny Ka’ai Cluney. Wkrótce potem podążyła za nimi starsza projektantka fabuły – Cara Ellison. Ostatecznie w 2021 roku firma Paradox zdecydowała się odebrać projekt studiu Hardsuit Labs i przekazać go nowemu deweloperowi.
Ten materiał nie jest artykułem sponsorowanym. Jego treść jest autorska i powstała bez wpływów z zewnątrz. Część odnośników w materiale to linki afiliacyjne. Klikając w nie, nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów, a jednocześnie wspierasz pracę naszej redakcji. Dziękujemy!