autor: Aleksander Kaczmarek
Valve i Adult Swim łączą siły promując markę Team Fortress
Bohaterowie cieszącej się sporą popularnością wśród użytkowników platformy Steam sieciowej strzelaniny Team Fortress 2 pojawili się na stronie internetowej amerykańskiej stacji telewizyjnej Adult Swim. O tym co to oznacza, dowiemy się jednak dopiero w przyszłym tygodniu.
W październiku minie pięć lat od premiery gry Team Fortress 2. Mimo to deweloperzy ze studia Valve Software nie spieszą się z pracami nad sequelem, skupiając się raczej na systematycznym rozbudowywaniu zawartości swego dzieła i promowaniu go. Wygląda na to, że tym razem lubujący się w widowiskowej demolce bohaterowie zagoszczą na srebrnym ekranie.
Anons zamieszczony na stronie internetowej stacji telewizyjnej Adult Swim niewiele wyjaśnia. Fani Team Fortress mogą dowiedzieć praktycznie tylko tego, że szykuje się coś, co może przypaść im do gustu i warto odwiedzić witrynę w przyszłym tygodniu, aby dowiedzieć się bliższych szczegółów.
W Internecie huczy za to od domysłów. Serwis CVG spekuluje, że być może chodzi o Meet the Pyro, czyli wyczekiwaną od dawna kontynuację cyklu zabawnych, krótkometrażowych animacji przedstawiających klasy postać w Team Fortress 2. Wskazywałaby na to także ilustracja z formularzu subskrypcji newslettera. Niewykluczone też, że współpraca z Adult Swim ma coś wspólnego z zapowiedzianym w lutym przez Valve „sekretnym projektem” związanym z grą.
Część fanów Team Fortress chętnie widziałaby natomiast konkurs, w którym uczestnicy mogliby się pochwalić nakręconymi przez siebie filmikami z gry. Jeszcze inni czekają na kreskówkę ze swoimi ulubieńcami.
Adult Swim to amerykańska stacja telewizyjna współdzieląca kanał z Cartoon Network i adresowana do odbiorców w wieku 18-34 lat. W jej ramówce znaleźć można m.in. seriale animowane dla dorosłych, scenki parodystyczne oraz programy z gatunku mocumentary. Na licencji stacji powstało również kilka gier wideo, w tym Aqua Teen Hunger Force Zombie Ninja Pro-Am oraz Harvey Birdman Attorney At Law.