Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 29 października 2022, 07:05

autor: Adrian Werner

Umil sobie czekanie na Witchfire mrocznym opowiadaniem w świecie gry

Zespół The Astronauts wypuścił opowiadanie osadzone w uniwersum gry Witchfire. Dostępne jest ono w języku polskim i zostało zilustrowane klimatycznymi grafikami.

Źródło fot. The Astronauts
i

Polskie studio The Astronauts postanowiło umilić nam oczekiwanie na przełożoną niedawno premierę FPS-a Witchfire, wypuszczając klimatyczne opowiadanie osadzone w realiach gry.

Historia dostępna jest zarówno w języku angielskim, jak i polskim. Opowiadanie zatytułowano Żerca (ang. The Preyer) i jego autorem jest Adrian Chmielarz, czyli reżyser kreatywny Witchfire. Warto je przeczytać, gdyż nie tylko oferuje kilka ciekawych detali odnośnie świata gry oraz dobrze oddaje klimat, w jaki celują autorzy, ale zostało również opatrzone świetnymi grafikami autorstwa artysty Bernarda Kowalczuka.

  1. Żerca – polska wersja opowiadania
  2. The Preyer – angielska wersja opowiadania

Przypomnijmy, że Witchfire trafi do sprzedaży we wczesnym dostępie w przyszłym roku. Faza Early Access przeprowadzona zostanie wyłącznie na PC. Nie podjęto jeszcze decyzji odnośnie ewentualnych wersji na inne platformy sprzętowe.

Początkowo w planach był debiut w tym roku, ale premiera musiała zostać przełożona z powodu dużych zmian, jakie zdecydowano się wprowadzić do mechanizmów rozgrywki. Twórcy porzucili starcia na małych arenach i zamiast tego Witchfire zaoferuje półotwarty świat.

  1. Oficjalna strona studia The Astronauts

Czekając na Witchfire, warto wrócić do Painkillera i odświeżyć go modem.

Do premiery Witchfire pozostał jeszcze szmat czasu. Oczekiwanie na grę można umilić sobie powrotem do pierwszej części serii Painkiller, nad którą pracowało wiele osób zatrudnionych obecnie w studiu The Astronauts. Produkcja ma pewne problemy z działaniem na współczesnych pecetach, ale da się je rozwiązać, korzystając z moda Randomguy7's Fix Compilation.

Poprawia ona błędy, dodaje wsparcie dla rozdzielczości 16:9 i 16:10 oraz możliwość swobodnego konfigurowania ustawień FoV (szerokości pola widzenia). Ulepszono również interfejs, zapewniono kompatybilność ze współczesnymi kartami dźwiękowymi oraz dodano obsługę wielordzeniowych procesorów. Ponadto przywrócono wyłączony tryb multiplayer.

  1. Randomguy7's Fix Compilation – pobierz mod

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej