Ubisoft wierzy w sukces Star Wars: Outlaws. Gra ma największy budżet marketingowy w historii wydawcy
Firma Ubisoft pokłada wielkie nadzieje w Star Wars: Outlaws. Wydawca zapewnił grze największy budżet marketingowy w swojej historii.
Ostatnio głośno jest o wątpliwościach dotyczących dopracowania technicznego Star Wars: Outlaws, czyli osadzonej w uniwersum Gwiezdnych wojen nadchodzącej gry akcji z otwartym światem, nad którą pracuje znane z serii Tom Clancy’s The Division studio Massive. Firma Ubisoft wydaje się jednak być pewna sukcesu, gdyż – jak się okazuje – Star Wars: Outlaws ma największy budżet marketingowy w historii tego wydawcy.
Tę informację ujawnił prezes Ubisoftu podczas rozmowy z inwestorami i analitykami. Stwierdził, że według posiadanych przez firmę danych jest to jedna z najbardziej wyczekiwanych premier tego roku i wydawca spodziewa się wysokich wyników sprzedaży.
Bazując na dokumentach Ubisoftu, analityk Nick Dempsey z firmy Barclays wydedukował, że firma oczekuje około 5 mln sprzedanych egzemplarzy w krótkim czasie po premierze. Specjalista zastawia się, czy takie prognozy nie są przypadkiem zbyt ostrożne.
Oczywiście należy pamiętać, że wielkie gry z otwartym światem tego wydawcy często sprzedają się dobrze przez lata i dodatkowo zarabiają na dodatkach oraz innych mikropłatnościach, więc Ubisoft może spodziewać się, że produkcja nie pobije rekordów w pierwszym miesiącu, ale przez długi czas wydawca będzie na niej zarabiał.
Star Wars: Outlaws zmierza na pecety i konsole Xbox Series S, Xbox Series X oraz PlayStation 5. Produkcja zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami. Premiera odbędzie się 30 sierpnia tego roku.
Na koniec warto wspomnieć, że w listopadzie tego roku ma zadebiutować Assassin's Creed: Shadows tego samego wydawcy. Ciekawi nas, czy ta produkcja okaże się mieć większy budżet marketingowy niż Star Wars: Outlaws.