autor: Łukasz Szliselman
Twórcy gry Wiedźmin 3: Dziki Gon odpowiadają na Wasze pytania
W najnowszym FAQ dotyczącym gry Wiedźmin 3: Dziki Gon studio CD Projekt RED odpowiedziało na najczęściej zadawane przez Was pytania. W ten sposób dowiedzieliśmy się m.in. o prologu w grze, roli Ciri oraz systemie craftingu.
Zadaliśmy ekipie CD Projekt RED najbardziej krępujące pytania, wyciągnęliśmy z nich wszystko, o czym woleliby nie mówić, poznaliśmy sekrety, o jakich Wam się nie śniło… a, i jeszcze spytaliśmy o Wiedźmina 3. Żarty na bok, w najświeższym wiedźmińskim FAQ zebraliśmy najciekawsze pytania, które pojawiały się w specjalnym wątku na naszym forum i wspólnie z twórcami postaraliśmy się na nie odpowiedzieć.
Z sesji pytań zadanych przedstawicielowi CD Projekt RED dowiedzieliśmy się chociażby o ponad 3-godzinnym prologu, mającym wprowadzić graczy w świat i mechanikę produkcji, osadzonym w osobnej, niemałej krainie, a także o możliwości kontynuowania rozgrywki po zakończeniu głównego wątku. Poznaliśmy szczegóły na temat importu stanów gry z poprzednich odsłon serii, a takżę liczbę różnych zakończeń. Wiemy już, jaką rolę (prócz kosmetycznej) pełnić ma cykl dobowy, w jaki sposób Geralt będzie sporządzał i używał eliksirów oraz jak naprawi uszkodzony ekwipunek (trochę z tym będzie roboty, bo oprócz odnalezienia schematu i potrzebnych elementów, trzeba też będzie odszukać, a czasem i przekonać do pomocy odpowiedniego rzemieślnika).
To oczywiście nie wszystko. Dodatkowo artykuł porusza takie kwestie, jak stopień zaangażowania Andrzeja Sapkowskiego w tworzenie fabuły Wiedźmina 3, sekwencje z grywalną Ciri, rola elfów i frakcji w grze, wsparcie dla modyfikacji, kulisy dubbingu, a nawet headshoty. Zapraszamy do lektury! (link powyżej)