Two Worlds: The Temptation samodzielną produkcją
Wszystko wskazuje na to, że pozycja o tytule Two Worlds: The Temptation, anonsowana jako dodatek do gry Two Worlds, będzie w rzeczywistość samodzielną produkcją. Poinformował o tym Dirk Hassinger, wiceprezes firmy Zuxxez, wydawcy gry opracowywanej przez polskie studio Reality Pump.
Wszystko wskazuje na to, że pozycja o tytule Two Worlds: The Temptation, anonsowana jako dodatek do Two Worlds, będzie w rzeczywistości samodzielną produkcją. Poinformował o tym Dirk Hassinger, wiceprezes firmy Zuxxez, wydawcy gry opracowywanej przez polskie studio Reality Pump.
O fakcie, iż nie będziemy mieć do czynienia z dodatkiem świadczy także to, że nie będzie on kompatybilny z podstawką. W Two Worlds: The Temptation natkniemy się co prawda na tereny znane z pierwszej odsłony tego cRPG, jednakże większość czasu spędzimy na obszarach zupełnie nowych. Usprawniony zostanie ponadto system walki (poprzez dodanie funkcji aktywnego blokowania) oraz reakcje postaci niezależnych na zachowanie głównego bohatera gry.
W Two Worlds: The Temptation rozwinięty zostanie także temat interakcji z elementami świata gry. Przykładem może być walka z przeciwnikami, których w drugiej odsłonie Two Worlds będzie można unieszkodliwić m.in. poprzez wykorzystanie przedmiotów leżących w zasięgu naszego wzroku. Co większe skrzynie oraz kufry będzie można wykorzystać także w celu wspięcia się w niedostępne wcześniej miejsca.
Two Worlds: The Temptation zostanie wydane w drugiej połowie bieżącego roku. Do sprzedaży trafią wówczas trzy wersje gry: dla Xboxa 360, PlayStation 3 oraz komputerów klasy PC.