Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 25 kwietnia 2006, 10:23

Trzeci dodatek do The Elder Scrolls IV: Oblivion już dostępny

Firma Bethesda Softworks LLC opublikowała kolejny, płatny plug-in do gry The Elder Scrolls IV: Oblivion. Tym razem autorzy pokusili się o dodanie nowej lokacji – wieży w górach Jerall, która powinna zainteresować magów oraz bohaterów parających się alchemią.

Firma Bethesda Softworks LLC opublikowała kolejny, płatny plug-in do gry The Elder Scrolls IV: Oblivion. Tym razem autorzy pokusili się o dodanie nowej lokacji – wieży w górach Jerall, która powinna zainteresować magów oraz bohaterów parających się alchemią.

Trzeci dodatek do The Elder Scrolls IV: Oblivion już dostępny - ilustracja #1

W wieży znajdziemy ogród botaniczny, a w nim przeszło 130 gatunków roślin i ziół, służących do wyrobu różnego rodzaju mikstur. Oprócz tego zlokalizowane są tutaj portale, który natychmiast przeniosą nas do każdej Gildii Magów w Cyrodiil, punkty do tworzenia czarów i zaklinania broni (dzięki nim nie musimy podróżować do Arcane University) oraz laboratorium pozwalające podnieść umiejętność Alchemy. Oczywiście wieża pełni funkcję mieszkalną, dlatego gracz będzie mógł ją umeblować. To wszystko już za 150 punktów w wersji na konsolę Xbox 360 oraz za 1.89$ w wydaniu PC – zakupu modyfikacji dokonujemy za pośrednictwem oficjalnego sklepu.

Trzeci dodatek do The Elder Scrolls IV: Oblivion już dostępny - ilustracja #2

Wizard’s Tower jest w chwili obecnej trzecim i ostatnim dodatkiem zapowiedzianym przez Bethesda Softworks LLC. Biorąc pod uwagę tempo w jakim rozszerzenia są publikowane oraz wcześniejsze wypowiedzi Pete’a Hinesa, możemy być pewni, że twórcy gry na tym nie poprzestaną. Programiści cały czas pracują również nad pierwszą łatką. Ta ostatnia będzie opublikowana wpierw w wersji beta, a dopiero później – bo uwagach udzielonych przez użytkowników programu – do Internetu trafi jej finalna edycja.

Dowiedz się więcej na temat The Elder Scrolls IV: Oblivion:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej