autor: Michał Jodłowski
Torment: Tides of Numenera zalicza kolejną obsuwę
Torment: Tides of Numenera, gra mająca być duchowym następcą kultowego Planescape: Torment, zalicza kolejną obsuwę. Tytuł firmy inXile Entertainment ukaże się nie wcześniej niż w ostatnim kwartale przyszłego roku.
Torment: Tides of Numenera, gra autorstwa studia inXile Entertainment promowana jako duchowy następca kultowego Planescape: Torment, zalicza kolejną obsuwę. Jak można dowiedzieć się z ostatniej aktualizacji profilu w serwisie Kickstarter, w Torment: Tides of Numenera nie zagramy wcześniej niż w czwartym kwartale 2015 roku. Nie jest to pierwsze przesunięcie planowanej premiery oczekiwanej gry cRPG. Początkowo nowy Torment miał ukazać się w grudniu bieżącego roku, a następnie w pierwszej połowie przyszłego. Miejmy nadzieję, że nie czeka nas więcej tego typu niespodzianek.
Jako powód obsuwy twórcy podają trwające intensywne prace nad grą i zapewniają, że jej budżet wciąż jest bardzo wysoki (rok od zbiórki funduszy na Kickstarterze do wykorzystania zostało ponad 80% zebranej sumy). Trzeba także wziąć pod uwagę fakt, że rosnące zaplecze finansowe pozwala wprowadzać dodatkowe elementy do produktu, co również niekorzystnie wpływa na termin premiery. W ubiegłym roku pisaliśmy na ten temat w Serwisie Informacyjnym.
Warto także przypomnieć, że wciąż można wesprzeć Torment: Tides of Numenera i dorzucić się do budżetu gry. Aby to zrobić, należy posiadać konta w serwisie PayPal, a także na oficjalnej stronie Torment: Tides of Numenera.
Pozostaje już tylko uzbroić się w dodatkowe pokłady cierpliwości i mieć nadzieję, że deweloperom uda się spełnić rosnące oczekiwania graczy. Wziąwszy pod uwagę, że w ekipie twórców zasiada Chris Avellone, główny projektant legendarnego Planescape: Torment, myślę, że można dać im kredyt zaufania.