Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 15 marca 2018, 09:44

autor: Adrian Werner

The Elder Scrolls V: Skyrim VR trafi na PC 3 kwietnia

Firma Bethesda Softworks zapowiedziała pecetową wersję The Elder Scrolls V: Skyrim VR. Produkcja ukaże się 3 kwietnia i będzie obsługiwała zarówno Oculus Rift, jak i HTC Vive.

Wersja pecetowa ukaże się w kwietniu. - The Elder Scrolls V: Skyrim VR trafi na PC 3 kwietnia - wiadomość - 2018-03-15
Wersja pecetowa ukaże się w kwietniu.
SKYRIM VR W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Bethesda Softworks
  2. Wydawca: Bethesda Softworks
  3. Gatunek: RPG
  4. Platformy: PS4, PC
  5. Data premiery na PS4: 17 listopada 2017 r.
  6. Data premiery na PC: 3 kwietnia 2018 r.

Użytkownicy konsoli PlayStation 4 już od listopada zeszłego roku mogą cieszyć się grą The Elder Scrolls V: Skyrim VR, czyli specjalną wersją przebojowego RPG-a, opracowaną z myślą o technologii wirtualnej rzeczywistości. Teraz wreszcie dowiedzieliśmy się, kiedy do zabawy dołączą pecetowcy.

Studio Bethesda właśnie poinformowało, że The Elder Scrolls V: Skyrim VR trafi na PC 3 kwietnia tego roku. Produkcja będzie współpracowała zarówno z Oculus Rift, jak i HTC Vive. Dostępna ma też być obsługa standardu Windows Mixed Reality. Grę będzie można kupić w serwisie Steam, gdzie ruszyła już przedsprzedaż. Cena ustalona została na poziomie 259,99 złotych. Projekt zaoferuje pełną polską wersję językową.

Tak jak wydanie konsolowe, pecetowe The Elder Scrolls V: Skyrim VR bazować będzie na The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition, czyli zremasterowanej edycji pierwowzoru. Poza podstawową wersją gry otrzymamy także dodatki Dawnguard, Hearthfire oraz Dragonborn.

Przypomnijmy, że wydanie The Elder Scrolls V: Skyrim VR na PlayStation 4 ukazało się 17 listopada zeszłego roku. Gra została przyjęta dosyć ciepło. Średnia ocen, według serwisu Metacritic, wynosi 77%. Recenzenci chwalili sposób przeniesienia produkcji w wirtualną rzeczywistość, a krytykowali głównie niedopracowanie techniczne oraz rozczarowującą grafikę. Pozostaje mieć nadzieję, że te problemy zostaną usunięte w wersji pecetowej.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej