The Elder Scrolls IV: Oblivion nie jest już tytułem startowym dla konsoli PlayStation 3
Lista tytułów startowych dla konsoli PlayStation 3 zmniejsza się w zastraszającym tempie. Rano informowaliśmy Was o zawieszeniu prac nad grą NBA 07, a także o odłożeniu w czasie premiery nowej edycji popularnego programu Sonic the Hedgehog. Opóźnienie zaliczyła również gra The Elder Scrolls IV: Oblivion, o czym poinformowała wczoraj firma Bethesda Softworks LLC.
Lista tytułów startowych dla konsoli PlayStation 3 zmniejsza się w zastraszającym tempie. Rano informowaliśmy Was o zawieszeniu prac nad grą NBA 07, a także o odłożeniu w czasie premiery nowej edycji popularnego programu Sonic the Hedgehog. Opóźnienie zaliczyła również gra The Elder Scrolls IV: Oblivion, o czym poinformowała wczoraj firma Bethesda Softworks LLC.
Gdy autorzy potwierdzili chęć przygotowania konwersji Obliviona na konsolę PlayStation 3, okazało się, że edycja ta będzie rozszerzona w stosunku do pierwowzoru wydanego na PC i Xboksa 360. Twórcy programu nie chcieli jednak zostawić dotychczasowych fanów cyklu na lodzie, dlatego też niedługo potem świat obiegły wieści o planowanym dodatku. Wszystkie gry miały zadebiutować na rynku mniej więcej w tym samym czasie. Dziś wiemy już, że tak się nie stanie – przyszli posiadacze nowego urządzenia firmy Sony muszą poczekać na konwersję kilka miesięcy. Kiedy dokładnie zadebiutuje The Elder Scrolls IV: Oblivion na PlayStation 3? Przedstawiciele Bethesda Softworks LLC powstrzymują się od podania konkretnego terminu i twierdzą, że premiera nastąpi w pierwszym kwartale przyszłego roku.
Zdecydowanie lepsze wieści mamy dla sympatyków gry, którzy dysponują PeCetami lub Xboksami 360. Twórcy programu ujawnili bowiem oficjalne ceny, jakie obowiązywać będą przy zakupie rozszerzenia Knights of the Nine. I tak, wersja przeznaczona na konsole będzie dostępna na wirtualnym targowisku 21 listopada bieżącego roku. Za dodatek trzeba będzie uiścić opłatę w wysokości 800 punktów. Posiadacze „blaszaków” zapłacą natomiast 10 dolarów (bez jednego centa), operacji kupna tradycyjnie już dokonają za pośrednictwem tej strony.
Pudełkowa edycja dodatku zadebiutuje na amerykańskim rynku 4 grudnia 2006 roku. Gra wzbogacona o wszystkie wydane dotychczas oficjalne plug-iny, będzie o dziesięć dolarów droższa od swojego wirtualnego odpowiednika.