autor: Janusz Burda
The Elder Scrolls IV: Oblivion - gra za friko!
The Elder Scrolls IV: Oblivion w polskiej wersji językowej – ta oto gra może już wkrótce stać się waszą własnością! Warunkiem koniecznym, do tego, aby przesyłka z nagrodą wylądowała właśnie w waszej skrzynce pocztowej, jest wzięcie udziału w naszym tegotygodniowym konkursie z serii „gra za friko”.
The Elder Scrolls IV: Oblivion w polskiej wersji językowej – ta oto gra może już wkrótce stać się waszą własnością! Warunkiem koniecznym, do tego, aby przesyłka z nagrodą wylądowała właśnie w waszej skrzynce pocztowej, jest wzięcie udziału w naszym tegotygodniowym konkursie z serii „gra za friko”.
Zwycięzca konkursu wylosowany zostanie spośród posiadaczy aktywnych abonamentów MayClub, którzy do najbliższej niedzieli, tj. 13 sierpnia (włącznie) prześlą na mój adres, czyli [email protected], maila zawierającego w swej treści następujące elementy:
- odpowiedź na pytanie „Kto jest polskim wydawcą gry The Elder Scrolls IV: Oblivion?”
- numer posiadanej karty klubowej MayClub lub też numer z Wielkiej Encyklopedii GIER 2006
„Nowa generacja cRPG stała się faktem. Na to przynajmniej wygląda. Oblivion nie jest po prostu zręcznie napisanym miszmaszem elementów, które istniały wcześniej. Nowości w nim zawarte, głównie związane z AI NPC i systemem ewolucji świata związanym z rozwojem bohatera, posuwają gatunek (i w ogóle gry jako takie) o kolejny krok do przodu. Co więcej, nie tylko te innowacje stanowią o wielkości całego produktu. Ogrom, gigantyzm świata, jego głębia, niezliczoność zakamarków i tajemnic, poczucie jakże przyjemnej wolności w postępowaniu, to wszystko cechy zbyt rzadko spotykane w naszym hobby. Oblivion to po prostu danie obowiązkowe, i to nie tylko dla fanów cRPG. *Wypada* weń zagrać, by móc mówić o sobie, że ma się jako-takie pojęcie o tym, co dzieje się w tej branży na świecie.” - fragment recenzji gry, ocena 95%