autor: Adrian Piotrowski
Twórcy The Ascent pracują nad poprawą wersji gry z Xbox Game Pass
Tor Frick, współzałożyciel studia Neon Giant odpowiedzialnego za The Ascent, odniósł się na Twitterze do krytycznych wypowiedzi na temat wersji gry z Xbox Game Passa.
The Ascent – cyberpunkowe RPG akcji, które miało swoją premierę w zeszły czwartek – pomimo pozytywnych pierwszych recenzji, zmaga się z paroma problemami dotyczącymi wersji dostępnej w abonamencie Xbox Game Pass. Jak donoszą gracze, ta edycja gry nie ma kilku graficznych aspektów, które znajdziemy na Steamie.
Przede wszystkim chodzi o wsparcie dla DLSS oraz ray tracingu. Niektórzy narzekają też na brak opcji zmiany poziomu trudności, długi czas ładowania poziomów, a nawet problemy z polskim tłumaczeniem. Na te wszystkie niedogodności natkniemy się wyłącznie, jeżeli pobierzemy The Ascent z usługi Xbox Game Pass na PC.
Współzałożyciel odpowiedzialnego za grę studia Neon Giant, Tor Frick, odniósł się do większości zarzutów na Twitterze. Przyznał, że twórcy pracują nad „wyrównaniem” obu wersji i chcą zrobić to najszybciej, jak to tylko możliwe. Ponadto Frick podkreślił, że edycja znajdująca się w Xbox Game Passie znacząco różni się w technicznych aspektach od tej ze Steama, więc proces naprawy wspomnianych błędów zajmie trochę czasu.
The Ascent jest dostępne na PC oraz konsolach Xbox One i Series X|S. Za grę odpowiada szwedzkie niezależne studio Neon Giant.
- Poradnik do The Ascent
- Graliśmy w The Ascent - czy gra może być zbyt piękna?
- Strona gry The Ascent na Steamie