Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 kwietnia 2004, 10:39

Team Fortress 2 nadal produkowany

Team Fortress 2 to temat tak stary, że już nawet dokładnie nie pamiętam, kiedy po raz pierwszy panowie z Valve o nim wspomnieli (prawdopodobnie gdzieś około 1998 roku). Większość fanów tego typu rozrywki (tj. zespołowych rozgrywek w sieci), zdążyło już zapomnieć o tym tytule, a niektórzy kolejne wiadomości na jego temat, pojawiające się z częstotliwością – jedna na rok - traktują z przymrużeniem oka. Ostatni raz o Team Fortress 2 mieliśmy przyjemność informować w maju 2003 roku. Wówczas to głoszono, iż TF2 ma zadebiutować w 6 miesięcy po premierze Half-Life 2, czyli w marcu 2004 roku :) Jak wiemy tak się nie stało. HL2 nadal nie miał swej premiery, a słuch o TF2 zaginął... aż do dziś...

Team Fortress 2 to temat tak stary, że już nawet dokładnie nie pamiętam, kiedy po raz pierwszy panowie z Valve o nim wspomnieli (prawdopodobnie gdzieś około 1998 roku). Większość fanów tego typu rozrywki (tj. zespołowych rozgrywek w sieci), zdążyło już zapomnieć o tym tytule, a niektórzy kolejne wiadomości na jego temat, pojawiające się z częstotliwością – jedna na rok - traktują z przymrużeniem oka. Ostatni raz o Team Fortress 2 mieliśmy przyjemność informować w maju 2003 roku. Wówczas to głoszono, iż TF2 ma zadebiutować w 6 miesięcy po premierze Half-Life 2, czyli w marcu 2004 roku :) Jak wiemy tak się nie stało. HL2 nadal nie miał swej premiery, a słuch o TF2 zaginął... aż do dziś...

Mianowicie serwis IGN, przy okazji tworzenia artykułu „Missing In Action” dotyczącego gier, które „miały już być, ale ich nie ma” zapytał Douga Lombardi z Valve o to, co się dzieje z Team Fortress 2. Odpowiedź jakiej udzielił Lombardi jest analogiczna do tego, co mówiono rok temu, tj. gra nadal znajduje się w produkcji, a szczegóły na jej temat poznamy po premierze Half-Life 2. Naturalnie korzystać ona będzie z tego samego silnika, co HL2 - Source Engine.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej