Tymon Smektała - newsy i ciekawostki

Za sukces Dying Light 2 odpowiada „sekretna formuła” Techlandu. Firma nie pójdzie w pełne gry-usługi i rozważa crossplay
Jakub Błażewicz, 19 marca 2024, 12:30
Tymon Smektała z firmy Techland zapewnił, że polska firma nie pójdzie w pełne gry-usługi. Zamiast tego deweloper postawi na dotychczasową strategię wypracowaną przy okazji Dying Light oraz „sekretną formułę”.

„W innym świecie to mógł być nasz Fortnite”. Twórca Dying Light wspomina zapomniany projekt battle royale
Hubert Śledziewski, 12 lipca 2023, 17:42
Pamiętacie jeszcze Dying Light: Bad Blood? Ten porzucony dodatek battle royale do owej gry Techlandu mógł być – przynajmniej „na papierze” – polskim Fortnite’em. Oto, dlaczego do tego nie doszło.

Twórca Dying Light 2 ocenia Dead Island 2. Tę jedną rzecz chciałby „odzobaczyć”
Hubert Śledziewski, 11 lipca 2023, 16:22
Jakie byłoby Dead Island 2, gdyby – tak jak „jedynkę” – stworzył je polski Techland? Odpowiedzi na to pytanie już nie poznamy. Wiemy za to, jaki element tej gry nie przypadł do gustu Tymonowi Smektale, lead game designerowi Dying Light 2.

Twórca wyjaśnia, dlaczego stworzenie Dying Light 2 było trudniejsze niż „jedynki”
Hubert Śledziewski, 10 lipca 2023, 16:20
Gościem specjalnym 41. odcinka podcastu GRYOnline.pl jest Tymon Smektała z Techlandu – lead game designer Dying Light 2 i producent „jedynki”. Deweloper wyznał, że kiedyś polskie studio nie pomyślałoby, iż stworzy grę-usługę.

Fabularny dodatek do Dying Light 2 nie będzie wymagał przejścia gry
Hubert Śledziewski, 2 maja 2022, 11:42
Pierwsze fabularne DLC do Dying Light 2 nie będzie wymagało ukończenia gry. Jej główny projektant, Tymon Smektała ze studia Techland, ponownie podkreślił, że dodatek postawi na dużą nieszablonowość.

Pierwsze fabularne DLC do Dying Light 2 w produkcji; Techland stawia na nieszablonowość
Hubert Śledziewski, 24 marca 2022, 20:29
Pierwsze fabularne DLC do Dying Light 2 powstaje i powinniśmy je otrzymać zgodnie z planem. Kiedy? Jakie wątki podejmie? Na te i inne pytania odnośnie przyszłości gry odpowiedział jej główny projektant, Tymon Smektała.

Reżyser Dying Light 2: gracze chcą lepszych, a nie większych światów
Jakub Błażewicz, 18 grudnia 2019, 18:20
Tymon Smektała, główny projektant Dying Light 2, wypowiedział się na temat możliwości rozwoju sandboksów. W wywiadzie dla czasopisma Xbox: The Official Magazine stwierdził, że ludzie nie chcą światów bardziej rozległych, lecz o wyższej jakości.