udźwiękowienie / audio - newsy i ciekawostki (2)
Cieszę się Tibią na nowo, chociaż bolą mnie uszy
Konrad Sarzyński, 30 września 2022, 16:59
Czy po dwóch dekadach grania i tysiącach godzin spędzonych przy jednym tytule może on jeszcze czymś zaskoczyć? I to jak! Dodanie dźwięku do Tibii sprawiło, że odkrywam jej świat na nowo.
Tibia po 25 latach otrzyma dźwięk [Aktualizacja]
Konrad Sarzyński, 26 września 2022, 20:20
Tibia, jeden z najstarszych MMORPG-ów wciąż obecnych na rynku, doczeka się nietypowej nowości na 25-lecie działalności. Gra dostanie… dźwięk. Aktualizacja: premiera hymnu Tibii.
Koniec „oof” - słynny odgłos śmierci znika z gry, która go wypromowała
Adam Adamczyk, 27 lipca 2022, 12:05
Dźwięk „oof” znika z Roblox. Zostanie zastąpiony przez inny odgłos. „oof” miewało problemy już wcześniej.
Dead Space Remake z lepszymi dźwiękami broni w reakcji na krytykę fanów
Adrian Werner, 14 kwietnia 2022, 11:57
Deweloperzy ze studia EA Motive poprawili efekty dźwiękowe broni w Dead Space w reakcji na krytykę fanów.
Cyberpunk 2077 z poprawką dla wersji PC; problemy z audio zażegnane
Miriam Moszczyńska, 28 lutego 2022, 15:18
Do pecetowej wersji Cyberpunka 2077 trafiła poprawka, która usuwa problemy związane z dźwiękiem. Pojawiły się one wraz z patchem 1.5.
Dźwięk w CS:GO może uszkodzić słuch; pro-gracz alarmuje
Michał Ciężadlik, 27 stycznia 2022, 13:45
Okazuje się, że długie godziny spędzane na graniu w Counter-Strike’a: Global Offensive mogą negatywnie odbić się na naszym słuchu. Tak przynajmniej twierdzi jeden z pro-graczy.
Kultowa Tibia obchodzi 25. urodziny i w końcu otrzyma dźwięk
Agnieszka Adamus, 10 stycznia 2022, 19:05
Tibia świętuje swoje 25 urodziny. W związku z tym twórcy poinformowali, że kultowe już MMORPG otrzyma w tym roku udźwiękowienie.
Windows 11 w trybie ciemnym zapewnia odmienne wrażenia słuchowe
Arkadiusz Strzała, 7 września 2021, 12:10
Windows 11 będzie posiadał dwa tryby interfejsu – jasny i ciemny. Oprócz zmian wizualnych różnicę pomiędzy nimi zauważymy także w schemacie dźwiękowym.
Duże poprawki i nowe dźwięki otoczenia w Minecraft Bedrock Beta
Adrian Piotrowski, 10 marca 2021, 14:18
Nowy update do Minecraft Bedrock Edition przynosi poprawki wielu błędów, które zostały zgłoszone przez graczy, oraz sprawia, że Nether jest jeszcze bardziej klimatycznym miejscem.
CS:GO - patch usuwa bugi z pingiem i odgłosami kroków
Jakub Błażewicz, 18 lutego 2021, 13:03
Firma Valve udostępniła nowy patch do Counter-Strike: Global Offensive. Aktualizacja usuwa dwa poważne błędy związane z tzw. pingowaniem oraz dźwiękami kroków.
Modyfikacja do Cyberpunk 2077 poprawia jakość dźwięku w grze
Adrian Piotrowski, 7 lutego 2021, 17:08
Na stronie Nexus Mods pojawiła się modyfikacja, która poprawia miks dźwięku w Cyberpunku 2077. Twórca edytował łącznie około 800 plików audio.
Roblox nie straci jeszcze „oof” - kultowy dźwięk zostanie z nami na jakiś czas
Filip Węgrzyn, 24 listopada 2020, 14:37
Fani gry Roblox mogą odetchnąć z ulgą. Długo zapowiadane usunięcie znanego z memów dźwięku śmierci zostało przełożone do przyszłego roku. Odgłos pozostanie w grze w nowej formie - płatnego dodatku.
Gracze Assassin's Creed Valhalla mocno zirytowani tym, jak brzmi gra
Bartosz Świątek, 13 listopada 2020, 12:01
Gracze Assassin’s Creed Valhalla skarżą się w Internecie na jakość warstwy dźwiękowej gry. Użytkownicy wskazują, że pliki zostały nadmiernie skompresowane, a niektóre dźwięki niepotrzebnie są nadmiernie głośne.
Valorant - zdaniem graczy dźwięk wypada źle i jest to problem
Bartosz Świątek, 28 lipca 2020, 14:25
Spora liczba osób grających w strzelankę Valorant narzeka na udźwiękowienie gry. Ich zdaniem zastosowany w tej produkcji system dźwięku nie pozwala właściwie określać pozycji wrogów, co ma duże znaczenie w tego typu tytule.
PS5: firma Dolby prostuje błędne dane z pokazu Road to PS5
Bartosz Świątek, 24 marca 2020, 11:08
Znana firma zajmująca się technologią dźwiękową – Dolby – postanowiła sprostować jeden z fragmentów wypowiedzi Marka Cerny’ego z filmu Road to PS5, który dotyczy możliwości standardu Dolby Atmos.
Każda postać w The Last of Us 2 będzie miała bijące serce
Konrad Serafiński, 3 października 2019, 08:40
Studio Naughty Dog przyzwyczaiło graczy do wysokiego poziomu szczegółów w swoich grach. W The Last of Us: Part II każda postać będzie miała bijące serce, które wpłynie na jej zachowanie. Szczegóły w rozwinięciu wiadomości.
Wieści ze świata (World of Tanks, Dragon Quest Heroes, The Witness) 20/11/2015
Krzysztof Mysiak, 20 listopada 2015, 16:38
Dziś piszemy m.in. o zapowiedzi otwartych beta-testów World of Tanks na PS4, potwierdzeniu wersji PC gry Dragon Quest Heroes oraz nowych materiałach w temacie The Witness. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Battlefield 4 otrzyma bardziej realistyczną oprawę dźwiękową
Michał Jodłowski, 17 maja 2015, 12:50
Trwają testy nowego systemu dźwiękowego w Battlefield 4. Dzięki niemu dźwięki generowane przez postaci czy pojazdy będą lepiej modyfikowane w oparciu o otoczenie i przeszkody.