autor: Michał Jodłowski
Battlefield 4 otrzyma bardziej realistyczną oprawę dźwiękową
Trwają testy nowego systemu dźwiękowego w Battlefield 4. Dzięki niemu dźwięki generowane przez postaci czy pojazdy będą lepiej modyfikowane w oparciu o otoczenie i przeszkody.
Na serwerach testowych Community Test Environment trwają próby nowego systemu dźwiękowego Battlefield 4, dzięki któremu dźwięk w grze powinien stać się jeszcze bardziej realistyczny, zwiększając tym samym immersję gracza. Najprościej rzecz ujmując: rzeczone usprawnienie spowoduje, że hałas generowany na przykład przez karabinowe wystrzały zostanie zmodyfikowany w oparciu o otoczenie czy przeszkody terenowe. Oczywiście brzmienie docierające do uszu każdego gracza z osobna zmieni się z w zależności od jego położenia na mapie. Działanie systemu zostało w ciekawy i szczegółowy sposób zademonstrowane na powyższym filmiku. Niestety nie wiadomo na razie, kiedy Audio Obstruction System – bo tak brzmi jego oficjalna nazwa – zostanie udostępniony dla szerszego grona odbiorców.
Sporo ostatnio dzieje się w świecie Battlefielda 4, wydanego w październiku 2013 roku. Nieco ponad tydzień temu dowiedzieliśmy się, że gra otrzyma tryb Gun Master i nowe bronie w nadchodzącym patchu wiosennym, a wszystkie dodatki wydawane od tej pory będą darmowe. Ponadto parę dni później okazało się, że studio DICE testuje serwery z wyższym współczynnikiem tickrate, który przekłada się na większy realizm i precyzję rozgrywki. Kolejna aktualizacja czwartego Battlefielda z pewnością wyjdzie na dobre długości jego życia.
- Recenzja gry Battlefield 4
- Poradnik do gry Battlefield 4
- Oficjalna strona internetowa gry Battlefield 4