dialogi - newsy i ciekawostki

Pod żadnym pozorem nie wybieraj tej opcji dialogowej w Cyberpunk 2077, bo zepsuje Twoją grę
Marcin Przała, 26 września 2023, 12:45
Patch 2.0 do Cyberpunka 2077 wprowadził do gry poważny błąd, który znacznie utrudnia rozgrywkę po wybraniu jednej z opcji dialogowych. W niniejszym tekście opisujemy przypadek i podpowiadamy, jak uniknąć krytycznego buga.

Sprawdziliśmy, jak wiele przekleństw jest w Gothicach. Zdziwicie się
Krzysiek Kalwasiński, 29 kwietnia 2023, 14:11
Zastanawialiście się kiedyś, jak dużo przekleństw jest w serii Gothic? Sprawdziliśmy i okazuje się, że spośród wszystkich wypowiedzi tych bardziej wulgarnych pojawia się naprawdę mało.

Midnight Suns ma więcej linii dialogowych niż Wiedźmin 3
Jakub Tarchała, 28 listopada 2022, 09:50
Najnowszy tRPG twórców XCOM oraz Civilization VI będzie zawierać więcej linii dialogowych niż Wiedźmin 3 lub TES V: Skyrim.

Starfield ma najwięcej dialogów w historii Bethesdy, ale show skradła taśma
Adrian Werner, 13 października 2022, 09:33
Dzięki nowemu materiałowi wideo dowiedzieliśmy się sporo na temat systemu dialogowego w grze Starfield. Internauci nie kryją uznania, ale jednocześnie zwrócili uwagę na pewien drobny element.

Dying Light 2 ma prawie tyle samo linii dialogowych co Wiedźmin 3
Miłosz Szubert, 20 stycznia 2022, 15:15
Twórcy Dying Light 2 pochwalili się, że w ich grze znajdzie się 350 tysięcy słów i 40 tysięcy linii dialogowych. Dla porównania, w podstawowej polskiej wersji Wiedźmina 3 jest 560 tysięcy słów i niecałe 50 tysięcy linii dialogowych.

Lista wyborów dialogowych z Cyberpunk 2077 na jednym obrazku
Przemysław Dygas, 4 stycznia 2022, 11:43
Wiemy już, która ścieżka w grze Cyberpunk 2077 prawdopodobnie obfituje w najwięcej unikalnych dialogów. Pod tym względem dominuje droga Korpo.

Fallout 76: Wastelanders – Bethesda omawia RPG-owy system dialogów
Krystian Pieniążek, 27 lutego 2020, 18:16
Firma Bethesda Softworks przybliżyła graczom RPG-owy system dialogów, który zostanie wprowadzony do gry Fallout 76 wraz z dużą aktualizacją Wastelanders. Wygląda na to, że rozmowy z NPC będą prezentować się lepiej niż dyskusje, które toczyliśmy w Falloucie 4.

BioWare wyjaśnia, jak okrojony system dialogowy wzbogaca narrację w Anthem
Maciej Żulpo, 4 września 2018, 11:55
Mniej wyborów oznacza więcej immersji – przekonują przedstawiciele BioWare, wyjaśniając decyzję o skurczeniu systemu dialogowego w Anthem do dwóch opcji. Choć fani rasowych gier RPG mogą poczuć się zawiedzeni, w tym na pozór szalonym kroku (podobno) jest metoda.

Pillars of Eternity II: Deadfire z pełnym angielskim dubbingiem
Jakub Mirowski, 14 kwietnia 2018, 14:49
Studio Obsidian Entertainment, twórcy zapowiedzianego na 8 maja RPG Pillars of Eternity II: Deadfire, ujawnili, że na potrzeby gry nagrano z udziałem aktorów wszystkie kwestie dialogowe w scenariuszu.

Wieści ze świata (Hunt: Showdown, L.A. Noire, Diablo III) 10/11/2017
Krzysztof Sobiepan, 10 listopada 2017, 13:12
Dziś piszemy o planach zamkniętych alfa-testów gry Hunt: Showdown, drobnej, ale ważnej zmianie w dialogach w remasterze L.A. Noire i o starcie 12. sezonu w Diablo III. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Divinity: Original Sin II z pełnym anglojęzycznym dubbingiem
Adrian Werner, 26 sierpnia 2017, 08:10
Zespół Larian Studios poinformował, że wbrew wcześniejszym zapowiedziom, gra Divinity: Original Sin II otrzyma pełen anglojęzyczny dubbing. W nagraniach wzięło udział ponad osiemdziesięciu aktorów.

Mass Effect: Andromeda bez systemu moralności
Miłosz Szubert, 9 lutego 2017, 11:35
W Mass Effect: Andromeda nie uświadczymy znanego z poprzednich części systemu moralności. Według słów Marka Waltersa był on „zbyt związany z postacią Sheparda”. Zamiast tego podczas dialogów będziemy mogli zgadzać się lub nie ze swoimi rozmówcami, a także wypowiadać kwestie różnym tonem głosu.

LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy rozszerza film o nowe epizody i dialogi
Jakub Mirowski, 5 maja 2016, 08:43
Z okazji Dnia Gwiezdnych wojen studio Traveller's Tales zaprezentowało nowy zwiastun gry LEGO Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy i poinformowało, że w produkcji pojawi się sześć misji rozwijających wątki fabularne z kinowego pierwowzoru.

Uncharted 4: Kres Złodzieja z nowym trailerem i bardzo ciekawą opcją
Piotr Bicki, 5 grudnia 2015, 20:24
Na PlayStation Experience nie mogło zabraknąć Uncharted 4: A Thief's End, a więc jednej z najważniejszych nadchodzących gier na PlayStation 4. Na konferencji otwierającej imprezę Sony pokazało nowy zwiastun tytułu, prezentujący ciekawą funkcję, która wzbogaci dialogi w grze.

Nie lubisz systemu dialogowego w Falloucie 4? Zainstaluj nowy mod
Piotr Bicki, 18 listopada 2015, 17:50
W internecie pojawił się ciekawy mod do Fallouta 4, który powinien szczególnie przypaść do gustu osobom narzekającym na zaimplementowany w grze system dialogowy. Po instalacji modyfikacji na liście dostępnych wypowiedzi pojawiają się kwestie, które główny bohater rzeczywiście wygłosi.

Fallout 4 ma więcej mówionych linii dialogowych niż Fallout 3 i Skyrim razem wzięte
Konrad Bosak, 4 września 2015, 10:10
Listopadowa premiera Fallout 4 zbliża się wielkimi krokami, a tymczasem studio Bethesda oficjalnie potwierdziło, że nagrywanie linii dialogowych do gry, których łączna ilość przekroczyła 111 tysięcy, zostało oficjalnie zakończone.

Deus Ex: Mankind Divided – gracze mogą przekonać bossów w rozmowie do poddania się
Michał Kułakowski, 26 lipca 2015, 15:45
Twórcy Deus Ex: Mankind Divided potwierdzili, że walki z bossami zostały zaprojektowane tak, by gracze mogli poradzić sobie z nimi w sposób zależny od wybranego stylu gry. Jednym z nich będzie możliwość przeprowadzenia rozmowy z oponentem i potencjalnie przekonanie go do poddania się.

Dragon Age: Inquisition – twórcy o poprawionym systemie dialogowym i innych nowościach
Michał Kułakowski, 19 lipca 2013, 20:10
Podczas konwentu PAX Australia, twórcy Dragon Age: Inquisition przekazali kolejną porcję nowych informacji związanych z grą. Opowiedzieli między innymi o udoskonalonym systemie dialogowym, kształcie fabuły oraz sposobie eksploracji świata.

Shadowrun Returns – sporo nowych informacji
Łukasz Szliselman, 5 lutego 2013, 13:13
W najnowszym numerze czasopisma Game Informer pojawił się artykuł na temat Shadowrun Returns. Zawiera on nowe informacje dotyczące fabuły gry i mechaniki rozgrywki, a także obrazki koncepcyjne.