Dying Light 2 ma prawie tyle samo linii dialogowych co Wiedźmin 3
Twórcy Dying Light 2 pochwalili się, że w ich grze znajdzie się 350 tysięcy słów i 40 tysięcy linii dialogowych. Dla porównania, w podstawowej polskiej wersji Wiedźmina 3 jest 560 tysięcy słów i niecałe 50 tysięcy linii dialogowych.
Dying Light 2 ma być produkcją okazałą pod wieloma względami, wiadomo o tym nie od dziś. Dotyczy to również kwestii scenariusza. Jak pochwaliła się ostatnio firma Techland na Twitterze, w jej najnowszym dziele znajduje się 350 tysięcy słów, czyli tyle samo, ile w powieści Anna Karenina Lwa Tołstoja i nieco więcej niż we Władcy Pierścieni: Drużynie Pierścienia oraz Władcy Pierścieni: Dwóch Wieżach łącznie (343 988 słów). Co się natomiast tyczy linii dialogowych, to będzie ich 40 tysięcy.
Jak te liczby wypadają w porównaniu z innymi grami? Weźmy na przykład Wiedźmina 3, podstawowego, bez DLC. Zgodnie z naszymi redakcyjnymi wyliczeniami, w polskiej wersji językowej produkcji studia CD Projekt RED znajduje się niecałe 50 tysięcy linii dialogowych, czyli tylko o 10 tysięcy więcej, niż ma pojawić się w Dying Light 2. Z kolei samych słów jest dokładnie 560 692, z czego najprawdopodobniej około 364 tysiące pochodzą z dialogów.
Czy te wszystkie dialogi i słowa, którymi chwali się ekipa z Techlandu, przełożą się na interesującą zawartość? O tym będzie można przekonać się już 4 lutego, kiedy to Dying Light 2 zadebiutuje na PC, PlayStation 4, PlayStation 5, Xboksie One oraz Xboksie Series X/S. Tytuł zmierza również na Nintendo Switch (w wersji do chmury). Wydanie to, zgodnie z wczorajszym ogłoszeniem, pojawi się w ciągu pół roku od głównej premiery (via VGC). Na wszystkich platformach gra będzie miała pełną polską wersję językową.