Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 stycznia 2005, 15:22

Szczegółowy plan rozwoju Everquesta II

Prezes Sony Online Entertainment, John Smedley, kontynuując temat przyszłego rozwoju Everquest II (patrz piątkowa wiadomość - Pierwsze dodatki do gry EverQuest II) opublikował na forum tejże gry precyzyjny plan publikacji planowanych rozszerzeń i dodatków. Patrząc na to zaprezentowano, można spokojnie stwierdzić, że i fani tej produkcji na pewno nie będą narzekali na nudę.

Prezes Sony Online Entertainment, John Smedley, kontynuując temat przyszłego rozwoju Everquest II (patrz piątkowa wiadomość - Pierwsze dodatki do gry EverQuest II) opublikował na forum tejże gry precyzyjny plan publikacji planowanych rozszerzeń i dodatków. Patrząc na to co zaprezentowano, można spokojnie stwierdzić, że i fani tej produkcji na pewno nie będą narzekali na nudę.

Z dość obszernej wypowiedzi Smedley’a, dowiadujemy się, iż Everquest II rozwijany biędzie na trzy sposoby. Pierwszym będą standardowe, darmowe uaktualnienia (tzw. Live Updates) wypuszczane co 1-2 miesiące. Podobnie jak w innych grach MMO, zawierać one będą liczne poprawki dostrzeżonych błędów, zmiany w klasach postaci, nowe postaci NPC, questy, tudzież premierowe regiony. Drugim sposobem będą wspomniane w piątkowym newsie „adventure packi” udostępniane do pobrania z częstotliwością 2-4 miesięcy. Wprowadzą do gry pokaźniejszą liczbę nowości, aniżeli standardowe uaktualnienia. Jak określa to Smedley – są to odpowiedniki Modułów z papierowych gier RPG. Tak jak wcześniej informowaliśmy, każdy z nich będzie podzielony na dwie części, darmową i płatną. Cena pierwszego „adventure packa” wynosić będzie 4,99$. Ostatni element rozwijania gry stanowić będą standardowe, płatne dodatki (stosowane w przypadku pierwszego Everquesta). Tego typu expansion packi mają trafiać do sprzedaży, raz, góra dwa razy do roku.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej