Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 października 2008, 11:09

autor: Filip Grabski

Światowa premiera X3: Terran Conflict

Jeden z niewielu przedstawicieli podupadającego gatunku space-simów w rodzaju stareńkiego Elite, czyli seria X, a dokładniej jej najnowsza odsłona – Terran Conflict, nareszcie jest dostępna w zachodnich sklepach oraz do pobrania na Steamie.

Jeden z niewielu przedstawicieli podupadającego gatunku space-simów w rodzaju stareńkiego Elite, czyli seria X, a dokładniej jej najnowsza odsłona – Terran Conflict, nareszcie jest dostępna w zachodnich sklepach oraz do pobrania na Steamie.

Istniejąca od 2000 roku seria zebrała sobie całkiem pokaźne grono fanów, którzy od początku września (kiedy to Terran Conflict uzyskał status gold) cierpliwie czekają na oficjalną premierę. Ta była już parokrotnie przekładana, by od wczoraj nareszcie stać się dostępną w systemie Steam (za 39,99 $) oraz na europejskich półkach sklepowych (według brytyjskiego i niemieckiego Amazon). Fani mogą odetchnąć z ulgą.

Co ciekawe, od razu w momencie premiery twórcy, firma Egosoft, udostępnili patcha, który aktualizuje grę do wersji 1.2. A co daje ów patch?

  1. Nową misję związaną z poszukiwaniem surowców na asteroidach.
  2. Opcję kontrolowania statku myszką w widoku zewnętrznym.
  3. Po zgubieniu zaznaczonego celu, automatycznie ma zaznaczać się najbliższy przeciwnik.
  4. Różne poprawki w interfejsie użytkownika.
  5. Poprawki w tekstach i głosach.
  6. Oraz całe mnóstwo innych, mniejszych usprawnień.

Jeśli nie możecie się doczekać informacji, kiedy Terran Conflict oficjalnie pojawi się w Polsce (a grę w swym planie wydawniczym posiada Cenega Polska), chyba musicie udać się do któregoś z zagranicznych internetowych sklepów. Lub przeczytać naszą zapowiedź, by przekonać się czy warto.

Światowa premiera X3: Terran Conflict - ilustracja #1

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej