Super Mario Run zadebiutowało na Androidzie
Wśród użytkowników Androida nie brakuje miłośników przygód wąsatego hydraulika. Ich oczekiwanie na premierę Super Mario Run dobiegło końca – produkcja trafiła do oferty Google Play. Przy okazji wersja na iOS dostała aktualizację 2.0.
Super Mario Run, zapowiedziane z niebywałą „pompą”, zadebiutowało na urządzeniach sygnowanych logo Apple w grudniu zeszłego roku. Na szczęście użytkownicy Androida nie muszą dłużej czekać na swoją kolej – produkcja pojawiła się w ofercie Google Play. Podobnie jak miało to miejsce w przypadku wersji na iOS, pierwsze cztery etapy są darmowe. Za dostęp do pozostałych trzeba niestety zapłacić… i to wcale nie tak mało, bo 45 zł.
Nintendo przygotowało również smakowity kąsek dla posiadaczy wersji na iOS. Mogą oni pobrać aktualizację o numerze 2.0, która oddaje w ich ręce czterokolorowych Yoshi. Wybrana przed rozpoczęciem zabawy barwa determinuje kolor Toada, który od czasu do czasu pojawia się na poszczególnych etapach.
Jeszcze przed premierą Super Mario Run było niewiadomą. Branżowi analitycy zastanawiali się między innymi nad tym, czy produkcja zdoła przebić pod względem popularności niedoścignione Pokemon GO, z kolei gracze nie byli do końca przekonani, czy Nintendo na pewno podąża właściwą ścieżką. Nie musiało minąć wiele czasu, by szefostwo giganta z Kioto przekonało się, że podjęta przez nich decyzja była właściwa – w ciągu zaledwie czterech dni od premiery tytuł doczekał się ponad 40 milionów pobrań, z miejsca zdobywając miano najpopularniejszej darmowej gry w 140 krajach, a także trafiając do pierwszej dziesiątki najbardziej dochodowych pozycji w stu państwach. Wygenerowane w tym krótkim okresie przychody wynosiły 21 milionów dolarów.
Super Mario Run stało się dla Nintendo swego rodzaju kurą znoszącą złote jaja, a premiera na Androidzie powinna zapewnić tej nietuzinkowej pozycji drugie życie.
- Recenzja gry Super Mario Run - bardzo dobra, ale krótka
- Super Mario Run w Google Play
- Super Mario Run w App Store