Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 kwietnia 2007, 12:40

autor: Piotr Doroń

Stwórz okładkę kolekcjonerskiej edycji gry Bioshock!

Konkurs na okładkę kolekcjonerskiej edycji BioShock wystartował. Również Ty możesz wziąć w nim udział. Przewidziane są bardzo atrakcyjne nagrody, w tym najważniejsza - obecność Twojego projektu na froncie opakowania Bioshock Limited Edition.

Zaczęło się od internetowej petycji, za pomocą której gracze wymusili na firmie 2K Games, wydawcy gry Bioshock, wprowadzenie na rynek limitowanej kolekcjonerskiej edycji tejże pozycji (w wersjach PC i Xbox 360). Później doczekaliśmy się ankiety, przy pomocy której 2K Games starało się ustalić co też przyszli posiadacze kolekcjonerskiego zestawu chcieliby znaleźć w pudełku w formie dodatków. Teraz z kolei każdy z nas ma szansę wpłynąć na to, co znajdzie się na... okładce limitowanej edycji Bioshock!

Dobrze zrozumieliście – 2K Games z całych sił zabiega o to, by kolekcjonerska edycja Bioshock była taką dosłownie pod każdym względem. Posłuży temu również konkurs na okładkę, który wystartował przed dwoma dniami, tj. 18 kwietnia 2007 roku. Zadaniem osoby, która chciałaby wziąć w nim udział jest stworzenie grafiki (bez tekstu), która miałaby ozdobić front pudełka z grą. Jej wymiary nie mogą przekroczyć 135 mm w poziomie i 190 mm w pionie. Dokładne reguły, ustalenia konkursu, a także adres, na który należy wysyłać prace, znajdziecie w tym i w tym miejscu.

Konkurs potrwa do 2 maja 2007 roku. Zwycięzca może liczyć na wiele nagród – przede wszystkim wykorzystanie jego grafiki przy projektowaniu opakowania limitowanej edycji BioShock, ale także: grę Bioshock Limited Edition w wersji na Xboksa 360 i PC oraz w pełni opłaconą podróż na Bioshock Launch Party, która odbędzie się w sierpniu.

Światowa premiera gry Bioshock odbędzie się 24 sierpnia. Więcej informacji na jej temat znajdziecie w naszej Encyklopedii.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej