Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 16 lutego 2025, 18:31

Strzelanka producentki Assassin’s Creed, w której będziemy okradać miliarderów, ma nie wyjść zbyt prędko. Sony najpewniej nie chce, by Fairgames podzieliło los Concord

Zdaniem dziennikarza Jeffa Grubba sieciowy FPS Fairgame$ nie zadebiutuje w tym roku. Na pierwsze dzieło Jade Raymond i jej studia Haven przyjdzie nam jeszcze poczekać.

Źródło fot. Sony Interactive Entertainment.
i

Gra-usługa kanadyjskiego studia Haven prawdopodobnie nie zadebiutuje w tym roku – intrygująca strzelanka FPP Fairgame$ ma ponoć ujrzeć światło dzienne nie wcześniej niż w 2026 roku. Krótką informacją na ten temat podzielił się dziennikarz Jeff Grubb, który odpowiedział na pytanie zadane przez jednego z widzów podczas podcastu poświęconego ostatniej edycji State of Play. „O ile mi wiadomo, Fairgame$ zostało przesunięte na rok 2026” – stwierdził branżowy weteran.

  • Słowa dziennikarza zdają się wyjaśniać, dlaczego Sony Interactive Entertainemnt nie pokusiło się o prezentację nowych materiałów z gry producentki pierwszego Assassin’s Creed, Jade Raymond. Po kosztownej klęsce sieciowej strzelanki Concord japoński gigant może dużo ostrożniej podchodzić do kolejnych podobnych pozycji w swoim portfolio.
  • Pierwszy raz Fairgame$ pojawiło się w mediach w 2023 roku, ale informacje o nim wciąż są bardzo lakoniczne. Wiemy, że studio Haven tworzy sieciową produkcję, w której naszym zadaniem będzie okradanie miliarderów, w czym będziemy rywalizować z innymi graczami. Gra ma nagradzać kreatywne podejście do napadów, w czym powinien pomóc bogaty arsenał broni, liczne gadżety oraz sandboxowy charakter dzieła. Produkcja ma trafić na PC oraz konsolę PlayStation 5.

Niewykluczone, że więcej informacji o Fairgame$ przyniesie nam PlayStation Showcase, które (zdaniem Jeffa Grubba) odbędzie się w czerwcu. Jeśli okaże się to prawdą, możliwe, iż czekają nas prezentacje gier Marvel's Wolverine od Insomniac Games czy sieciowej strzelanki Marathon studia Bungie.

Krzysztof Kałuziński

Krzysztof Kałuziński

W GRYOnline.pl związany z Newsroomem. Nie boi się podejmowania różnych tematów, choć preferuje wiadomości o niezależnych produkcjach w stylu Disco Elysium. W dzieciństwie pisał opowiadania fantasy, katował Pegasusa, a potem peceta. Pasję przekuł w zawód redaktora portalu dla graczy prowadzonego z przyjacielem, jak również copywritera oraz doradcy w sklepie z konsolami. Nie przepada za remake'ami i growymi tasiemcami. Od dziecka chciał napisać powieść, choć zdecydowanie lepiej tworzy mu się bohaterów niż fabułę. Pewnie dlatego tak pokochał RPGi (papierowe i wirtualne). Wychowały go lata 90., do których chętnie by się przeniósł. Uwielbia filmy Tarantino, za sprawą Mad Maksa i pierwszego Fallouta zatracił się w postapo, a Berserk przekonał go do dark fantasy. Dziś próbuje sił w e-commerce i marketingu, jednocześnie wspierając Newsroom w weekendy, dzięki czemu wciąż może kultywować dawne pasje.

więcej