Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 6 kwietnia 2009, 11:01

autor: Filip Grabski

Struś to prawdziwa broń w Red Faction: Guerrilla

Oficjalnie zapowiedziana w lutym 2008 roku trzecia odsłona górniczej strzelaniny na Marsie – Red Faction, pojawi się na początku czerwca. I pozwoli graczom okładać się strusiami.

Oficjalnie zapowiedziana w lutym 2008 roku, trzecia odsłona górniczej strzelaniny na Marsie – Red Faction - pojawi się na początku czerwca. I pozwoli graczom okładać się strusiami.

Historia wygląda w ten sposób: ponad rok temu na forum NeoGAF pojawiły się pierwsze obrazki z nadchodzącej Red Faction: Guerrilla. I choć były to screeny z wersji alpha, to szybko zostały zrównane z ziemią. Jeden z postujących pokusił się o prostą przeróbkę pewnego obrazka, bo trzymany przez bohatera młotek wyraźnie przypominał mu strusia. Studio Volition uznało, że jest to świetny materiał na żart primaaprilisowy i na serwisie GameTrailers umieściło zabawny filmik (dostępny również na Shacknews), na którym pokazują proces twórczy stojący za projektowaniem broni nazwanej Ostrich Hammer. Żart był bez wątpienia udany, tymczasem historia ma dalszy ciąg.

Jak się okazuje, cała ta maskarada przerodziła się w zupełnie prawdziwy dodatek do sieciowego trybu RF: Guerrilla. Tak – strusi młot naprawdę zostanie umieszczony w grze i pozwoli graczom zobaczyć, jak to jest sfragować kolegę dwumetrowym ptakiem. „Nasza gra posiada zaawansowany system destrukcji oparty na prawdziwej fizyce oraz pozwala zabić kogoś za pomocą bardzo dużego ptaka. Zastanówcie się nad tym” - powiedział na wspomnianym filmiku producent Kevin White. Nam pozostaje pogratulować poczucia humoru i naprawdę się nad tym zastanowić.

Struś to prawdziwa broń w Red Faction: Guerrilla - ilustracja #1

Dlaczego każdy podpis, jaki wymyślę, będzie się wszystkim nieładnie kojarzył? :)

Filip Grabski

Filip Grabski

Z GRYOnline.pl współpracuje od marca 2008 roku. Zaczynał od pisania newsów, potem przeszedł do publicystyki i przy okazji tworzył treści dla serwisu Gameplay.pl. Obecnie przede wszystkim projektuje grafiki widoczne na stronie głównej (i nie tylko) oraz opiekuje się ciekawostkami filmowymi dla Filmomaniaka. Od 1994 roku z pełną świadomością zaczął użytkować pecety, czemu pozostaje wierny do dzisiaj. Prywatnie ojciec, mąż, podcaster (od 8 lat współtworzy Podcast Hammerzeit) i miłośnik konsumowania popkultury, zarówno tej wizualnej (na dobry film i serial zawsze znajdzie czas), jak i dźwiękowej (szczególnie, gdy brzmi ona jak gitara elektryczna).

więcej