Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 22 lutego 2023, 12:05

Stellaris: First Contact ma datę premiery, dodatek wprowadzi zaskakującą mechanikę

Fabularny dodatek do Stellaris wprowadzi coś więcej niż historię mniej rozwiniętych cywilizacji. Nowe mechaniki mają szansę zupełnie odmienić rozgrywkę.

Źródło fot. Paradox Interactive
i

Zapowiedziany miesiąc temu dodatek First Contact do gry Stellaris otrzymał nowy trailer. Dzięki niemu poznaliśmy datę premiery DLC oraz otrzymaliśmy fabularne osadzenie w uniwersum nadchodzących systemów rozgrywki.

Wiemy już, że Stellaris: First Contact zadebiutuje 14 marca 2023 roku. Dodatek jest już dostępny do zakupu w przedsprzedaży na platformie Steam – w cenie 67,99 zł.

  1. Stellaris: First Contact na Steamie

Fabularne rozszerzenie od samego początku skupia narrację wokół Królestwa Yordarim, którego członków i historię poznajemy lepiej w nowym zwiastunie. Dzieje tego ludu powiązane są ściśle z motywem przewodnim First Contact, jakim jest galaktyczny podbój z perspektywy mniej rozwiniętych cywilizacji.

Jeśli fabuła w Stellaris jest dla Was mniej istotnym elementem, nowy dodatek wciąż może Was zainteresować.

  • Bazując na fabularnych rozterkach, do gry trafią nowe mechaniki interakcji z ludami, które nie opracowały jeszcze technologii podróży z prędkością nadświetlną – jako górujący w rozwoju podróżnicy będziecie mogli zdobywać oddanych sojuszników, ceniących Wasze osiągnięcia, lub terroryzować zacofane technologicznie i naukowo istoty.
  • Aż 3 nowe genezy pozwolą Wam doświadczyć „zerwania kajdanów, zemsty i strachu przed ciemnością”.
  • Dotychczasową rozgrywkę odmieni nowa technologia maskująca – na każdym kroku będzie mogło czaić się na Was niewidoczne dla oka niebezpieczeństwo. Wasze statki i placówki obserwacyjne będą mogły prowadzić swoje badania niezauważenie, jednak przeciwnicy zapewne spróbują tego samego, przed czym uchronią Was czujniki i technologie wywiadowcze.

Sonia Selerska

Sonia Selerska

Swoją przygodę z zawodowym pisaniem dla GRYOnline.pl rozpoczęła w 2022 roku, ale od zawsze interesowała się wszelkimi formami słowa pisanego. Studentka kierunku Film i Multimedia na specjalizacji Tworzenie Gier Wideo, głęboko śledzi zacierającą się granicę między tymi dwoma światami. Czasami wstydliwie docenia przerost formy nad treścią. W przypadku mediów częściej niż rzadziej wchodzi w skrajności; nigdy nie może wybrać między filmami dokumentalnymi i horrorami a cozy grami, symulatorami życia i animacjami. Częściej niż przy tytułach AAA znajdziecie ją przy oldskulowych konsolach i perełkach indie. Wolny czas poświęca swojej miłości do mody i szeroko pojętej sztuki. Uważa, że fabuła to najważniejszy element gry, a najlepsze historie to te, które czerpią z życia codziennego.

więcej