Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 czerwca 2024, 09:55

Starfield: Shattered Space wyjdzie w tym roku. Wielka czerwcowa aktualizacja z płatnymi modami już jest

Tegoroczne Xbox Games Showcase uświetnił Starfield: Shattered Space. Firma Bethesda zapowiedziała pierwsze DLC do swojego najnowszego dzieła i zaprezentowała jego zwiastun. Wyszła też duża czerwcowa aktualizacja.

Źródło fot. Bethesda / Microsoft / YouTube
i

AKTUALIZACJA

Bethesda wypuściła czerwcową aktualizację Starfielda. Update 1.12.30 wprowadza m.in. wsparcie dla modów (zwanych tu Dziełami – płatnymi nomen omen, co zostało już mocno skrytykowane przez graczy – więcej o tym wkrótce w osobnym newsie), nowe misje Trackers Alliance pozwalające poczuć się jak prawdziwi łowcy nagród, powiązany z tym system skanowania poszukiwanych, który umożliwia odnajdowanie i eliminowanie (lub pokojowe zatrzymywanie?) celów z nagrodami wyznaczonymi za ich głowy, możliwość modyfikowania broni białej podczas tworzenia i wytwarzania amunicji, a poza tym poprawki błędów, rozgrywki i optymalizacji.

Oryginalna wiadomość (9 czerwca)

O tym, że Starfield, czyli najnowsze dzieło firmy Bethesda, doczeka się rozszerzenia, wiedzieliśmy od dłuższego czasu. Na dzisiejszym Xbox Games Showcase 2024 deweloperzy odsłonili skrzętnie skrywane dotąd karty i zaprezentowali światu Starfield: Shattered Space, w którym czeka na nas kolejna kosmiczna przygoda.

Przy okazji ogłoszono (za pośrednictwem zwiastuna i serwisu X), że jeszcze dzisiaj do Starfielda trafi nowa darmowa zawartość, a także oficjalne wsparcie dla modów (w postaci Creation Kita).

Shattered Space to pierwsze rozszerzenie fabularne do Starfielda. Fabuła dodatku zakłada pojawienie się tajemniczej mocy, która budzi się w mieście Dazra na ukrytej ojczystej planecie rodu Va'Ruun. Celem rozgrywki będzie zbadanie kosmicznego zagrożenia na nowej planecie. Pomogą w tym unikalne bronie, skafandry kosmiczne i inny ekwipunek.

Krystian Pieniążek

Krystian Pieniążek

Współpracę z GRYOnline.pl rozpoczął w sierpniu 2016 roku. Pomimo że Encyklopedia Gier od początku jest jego oczkiem w głowie, pojawia się również w Newsroomie, a także w dziale Publicystyki. Doświadczenie zawodowe zdobywał na łamach nieistniejącego już serwisu, w którym przepracował niemal trzy lata. Ukończył Kulturoznawstwo na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Prowadzi własną firmę, biega, uprawia kolarstwo, kocha górskie wędrówki, jest fanem nu metalu, interesuje się kosmosem, a także oczywiście gra. Najlepiej czuje się w grach akcji z otwartym światem i RPG-ach, choć nie pogardzi dobrymi wyścigami czy strzelankami.

więcej