Star Wars Republic Commando - nowa wersja fanowskiego remastera klasycznego FPS-a
W sieci zadebiutowała nowa wersja moda Star Wars: Republic Commando Remaster, czyli projektu odświeżającego popularnego FPS-a w realiach Gwiezdnych wojen.
Doczekaliśmy się nowej edycji fanowskiego projektu Star Wars: Republic Commando Remaster, czyli modyfikacji odświeżającej klasycznego FPS-a z 2005 roku.
Kolejna wersja moda opatrzona została numerem 1.6 i przynosi sporo nowości. Przede wszystkim autorom udało się wreszcie reaktywować przestrzenny dźwięk EAX, który miał duże problemy z działaniem na współczesnych pecetach. Poprawiono także wybuchające beczki, które teraz w momencie eksplozji oświetlają otoczenie. Ponadto ulepszono multiplayerowe mapy oraz zaimplementowano nowe ekrany wczytywania danych, dopasowane do współczesnych monitorów.
- Star Wars: Republic Commando Remaster – pobierz mod z naszego FTP (autorzy udzielili nam zgody na hostowanie mirrora)
Przypomnijmy, że zgodnie z tytułem projekt pełni rolę nieoficjalnego remastera. Mod ulepsza praktycznie wszystkie tekstury w grze, zastępując je wersjami w wyższej rozdzielczości. Poprawiono także rozgrywkę i opcjonalnie dodano pakiet Reshade, unowocześniający efekty wizualne.
Co ważne, w Star Wars: Republic Commando Remaster zaimplementowano część starszych modyfikacji do gry, dzięki czemu otrzymujemy m.in. wsparcie dla wysokich rozdzielczości szerokoekranowych.
W sumie Star Wars: Republic Commando Remaster jest imponującym projektem. Z tym modem gra na PC prezentuje się lepiej niż wydany w 2021 roku oficjalny remaster na PS4 i Nintendo Switcha. W dalszych planach autorów jest gruntowne przerobienie i unowocześnienie całego systemu oświetlenia, ale na tę atrakcję jeszcze trochę poczekamy.