autor: Łukasz Szliselman
Star Citizen z 26 milionami dolarów na koncie – kolejny tydzień, kolejny milion
Star Citizen zdążył już zebrać 26 milionów dolarów za sprawą crowdfundingu. W odpowiedzi na tak ogromne wsparcie finansowe ze strony fanów gry, twórcy zapowiadają kolejne pomysły na rozwój produkcji.
Star Citizen tydzień po tygodniu umacnia swoją pozycję wśród najpopularniejszych crowdfundingowych projektów. Do tej pory fani gry ofiarowali jej twórcom łącznie 26 milionów dolarów. Od premiery Hangar Module niemal nie było tygodnia, w którym nie informowaliśmy Was o kolejnym sukcesie tego kosmicznego symulatora.
Wraz z osiągnięciem progu 26 milionów dolarów, twórcy obiecują wyposażyć duże statki wojenne w drużyny szybkiego reagowania. Do ich zadań należeć ma m.in. gaszenie pożarów oraz naprawianie uszkodzonych systemów w trakcie bitew. Z tej okazji studio Cloud Imperium Games podzieliło się również pierwszymi screenami prezentującymi wnętrze korwety Idris oraz jej hangaru. Obrazki możecie podziwiać poniżej:
Jako że nic nie zapowiada, by w najbliższym czasie strumień pieniędzy od osób zainteresowanych powodzeniem Star Citizen miał wyschnąć, twórcy wyznaczyli kolejny próg finansowy. Po zebraniu 28 milionów dolarów, przygotują oni nowy statek startowy. Jako konkurencja dla dostępnej obecnie Aurory (gwarantowanej w pakiecie za min. 30 dolarów) pojawi się Mustang, produkowany przez fikcyjną firmę Consolidated Outland, występującą w uniwersum Star Citizen. Mustang ma być lżejszy i szybszy od Aurory, ale za to nieco słabiej od niej uzbrojony oraz mniej pojemny.
Pakiet ze statkiem Mustang będzie się dało nabyć w ramach przedsprzedaży, gdy tylko pojazd zostanie zaprojektowany od strony wizualnej. Osoby, które do tej pory zamówiły grę w zestawie z Aurorą, będą mogły wedle woli zamienić ów statek na Mustanga bez dodatkowych kosztów.
Wcześniej zapowiadano także, że po zgromadzeniu 27 milionów dolarów, w grze pojawią się handlarze Banu. Przypomnijmy, że w sierpniu zadebiutował pierwszy grywalny moduł Star Citizen, pozwalający zwiedzać wirtualny hangar oraz wnętrze zakupionych statków. Przed końcem 2013 roku powinien pojawić się Dogfighting Module, wraz z którym możliwe staną się wieloosobowe gwiezdne starcia. Kolejne fragmenty gry będą pojawiały się stopniowo, co kilka miesięcy. Premiera pełnej wersji tytułu planowana jest na rok 2015.
- Gra Star Citizen, czyli co najlepsze z Wing Commandera, Privateera i EVE Online - zapowiedź
- Oficjalna strona gry Star Citizen