Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 maja 2014, 09:32

autor: Kamil Zwijacz

Star Citizen - debiut trybu Arena Commander za 3 dni

Twórcom ze studia Cloud Imperium Games udało się zebrać ponad 44 mln dolarów na produkcję space-sima Star Citizen. Kwotę tę pozyskano na kilka dni przez debiutem trybu Arena Commander, zawierającego moduł kosmicznej walki Dogfighting, którego premiera odbędzie się 29 maja.

Star Citizen – za sterami statków zasiądziemy wraz z premierą trybu Arena Commander. - Star Citizen z 44 mln dolarów. Debiut trybu Arena Commander za 3 dni - wiadomość - 2014-05-26
Star Citizen – za sterami statków zasiądziemy wraz z premierą trybu Arena Commander.

Od października 2012 roku nową grę z gatunku space-sim tworzoną przez Chrisa Robertsa i jego zespół – Star Citizen – można zamawiać w ramach przedsprzedaży na oficjalnej stronie, tym samym finansując wyczekiwany projekt. Od tamtej pory bardzo często pisaliśmy o przekraczaniu kolejnych progów finansowych (ostatnio pod koniec kwietnia, kiedy to twórcom udało się zebrać 43 mln dolarów) i nie inaczej jest tym razem. Studio Cloud Imperium Games poinformowało bowiem, że na ich konto wpłynęło ponad 44 mln dolarów. Jednocześnie ujawniono, że jeżeli uda się zebrać 46 mln dolarów, to wszyscy darczyńcy otrzymają dostęp do zaktualizowanego oprogramowania służącego do skanowania przestrzeni.

Warto zauważyć, że 44 mln dolarów udało się zebrać tuż przed debiutem trybu Arena Commander, zawierającego moduł kosmicznej walki Dogfighting. Zostanie on udostępniony wpłacającym osobom 29 maja. Jak informowaliśmy kilkanaście dni temu, na start deweloper przyszykuje trzy statki (Hornet, Aurora oraz 300i), a kolejne, wraz z nowymi opcjami zabawy (Squadron Battle i Capture the Core), zostaną wprowadzone do gry w kolejnych wersjach Arena Commander.

Star Citizen to nowa produkcja Chrisa Robertsa, twórcy takich gier jak Wing Commander i Freelancer. Uznany deweloper po kilkunastu latach zapomnienia postanowił przywrócić do życia gatunek kosmicznych symulatorów swoim nowym projektem. Tytuł tworzony jest z myślą o komputerach osobistych, a do jego produkcji studio Cloud Imperium Games wykorzystuje technologię CryEngine, znaną m.in. z serii strzelanek Crysis. Premiera pełnej wersji Star Citizen odbędzie się najprawdopodobniej w 2015 roku.