autor: Krzysztof Bartnik
Sony poprawia kod źródłowy EverQuest II i banuje oszustów
Stanie na straży porządku w wirtualnym świecie produkcji MMOcRPG to jedno z głównych zadań developera, zaś korporacja Sony systematycznie (i solidnie) wywiązuje się ze swoich obowiązków w przypadku EverQuest II. W ciągu ostatnich dwóch tygodni usunięto konta graczy oszukujących podczas zmagań online, wprowadzono również szóstą już poprawkę kodu źródłowego programu.
Stanie na straży porządku w wirtualnym świecie produkcji MMOcRPG to jedno z głównych zadań developera, zaś korporacja Sony systematycznie (i solidnie) wywiązuje się ze swoich obowiązków w przypadku EverQuest II. W ciągu ostatnich dwóch tygodni usunięto konta graczy oszukujących podczas zmagań online, wprowadzono również szóstą już poprawkę kodu źródłowego programu.
Głównym powodem zablokowania dostępu do kont ponad 700 graczy było używanie botów oraz rozmaitych programów, dających nieuczciwą przewagę nad innymi użytkownikami. Podobne akcje będą oczywiście powtarzały się systematycznie (zupełnie jak w przypadku firmy Blizzard i World of Warcraft), gdyż Sony nie chce by setki tysięcy uczciwych graczy cierpiało przez oszustwa garstki osób.
Z kolei wprowadzony update nie tylko poprawia działanie kodu opisywanej produkcji i usuwa wykryte błędy programistyczne, ale również wprowadza możliwość używania skrzynek pocztowych we wszystkich strefach miast, dodaje nowe questy, itp.
Po więcej informacji odnośnie EverQuest II odsyłam na łamy Encyklopedii GRY-OnLine.