Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość Pliki do gier 3 lipca 2022, 08:48

autor: Adrian Werner

Skyrim Together Reborn to wielki mod, który udało się skończyć; data premiery

Twórcy Skyrim Together Reborn ogłosili datę premiery moda. Multiplayerowe rozgrywki w The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition ruszą już za kilka dni.

Już tylko kilka dni dzieli nas od premiery Skyrim Together Reborn, czyli modyfikacji, która doda do The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition tryb multiplayer.

  1. Twórcy ogłosili, że mod zadebiutuje 8 lipca o godzinie 18:00 czasu polskiego.
  2. Skyrim Together Reborn obsługiwać będzie jedynie edycję gry ze Steama, zaktualizowaną do wersji 1.6. Nie ma w planach wsparcia dla wydania z Game Passa, wersji konsolowych ani edycji VR.
  3. Początkowo autorzy zamierzali wpierw wypuścić wersję beta, ale udało im się na ostatniej prostej dokonać wielu poprawek i dlatego edycja, która ukaże się w najbliższy piątek, będzie od razu pełnym wydaniem, oznaczonym numerem 1.0
  4. Mod zostanie wydany w modelu open-source, tak aby inni fani mogli go sami rozwijać bez żadnych ograniczeń.

Projekt został pomyślany jako sequel starszego moda Skyrim Together, którego serwery zostały właśnie wyłączone.

W planach początkowo był analogiczny mod do Fallouta 4, ale na razie zszedł on na drugi plan, aby twórcy mogli w pełni poświęcić się pracom nad Skyrim Together Reborn. Projekt Fallout Together nie został jednak porzucony i jeden z głównych członków zespołu, Dragonisser, wrócił niedawno do prac nad nim. Ostrzega, że na razie tylko on zajmuje się tą modyfikacją, ale ma nadzieję, iż wkrótce ulegnie to zmianie. Liczy także, że open-source’owa natura Skyrim Together Reborn doprowadzi do opracowania wielu ulepszeń przez innych deweloperów, które potem będzie w stanie wykorzystać w Fallout Together.

  1. Skyrim Together Reborn – oficjalna strona moda

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej